تکلیف برج‌های دوقلو تا پایان اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ مشخص می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: وضعیت طرح نیمه‌تمام برج‌های دوقلو با پیشنهاد جدید شهردار شهرکرد تا پایان اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _دوشنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: امسال ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه برای شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شده است که از این مبلغ هشت ۱,۱۰۰ میلیارد ریال در قالب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری شهرکرد و دو هزار میلیارد ریال در قالب مصوبه سفر رئیس جمهور برای تکمیل زیرساخت‌های محله منظریه است.

وی انسجام، اتحاد، همدلی و تعامل در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد را باعث موفقیت در اجرای طرح‌های مرتبط با مدیریت شهری دانست و افزود: رفع مشکلات شهرکرد از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان شهرداری و اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال‌وبختیاری به‌شمار می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ادامه کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد پس از ۲۵ سال بلاتکلیفی تصریح کرد: این مهم با پیگیری‌های فراوان و پس از تعامل و توافق با مالکان زمین‌های کشاورزی واقع در مسیر محقق شد.

وی گفت: سپاه پاسداران حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری همواره پشتیبان شورای اسلامی شهرکرد است و از مدیریت شهری در بخش‌های مختلف حمایت می‌کند که همین امر موجب تسریع در روند اجرای طرح‌های مرتبط با توسعه مرکز استان شده است.

حیدری اظهار کرد: وضعیت طرح نیمه‌تمام برج‌های دوقلو با پیشنهاد جدید شهردار شهرکرد تا پایان اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تعیین تکلیف می‌شود.

مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال‌وبختیاری به جلسات علنی شورای اسلامی شهرکرد دعوت می‌شوند

یوسف صادقی، نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور به‌ویژه سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری زحمات قابل‌توجهی برای امنیت و پیشرفت ایران و استان انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال‌وبختیاری پیگیری مطالبات شهروندان شهرکرد از دستگاه‌های اجرایی استان را با جدیت دنبال می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: بر اساس اولویت‌بندی مشکلات مرتبط با مدیریت شهری و شهروندان شهرکرد، مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان به جلسات علنی شورای اسلامی شهرکرد دعوت می‌شوند تا مطالبات مردم را پیگیری و در راستای رفع آن تلاش کنند.

تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر موجب رفع مشکلات مردم می‌شود

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد با قدردانی از تلاش‌های شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: افزایش تعامل و همراهی اعضای شورای اسلامی با شهرداری شهرکرد منجر به رفع بسیاری از مشکلات شهری و رضایت مردمی خواهد شد.

وی افزود: بدون شک تمام تلاش مدیران مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی بر آن خواهد بود که خدمات ماندگاری را برای مردم به یادگار بگذارند.

به گزارش ایمنا، این جلسه با حضور فرمانده و معاونان سپاه پاسداران حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان و مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

کد خبر 659871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.