بهسازی کمربندی جنوب شهر در دستور کار قرار گرفت

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: بهسازی کمربندی جنوب شهر با محوریت میدان بی‌بی مریم و لچکی‌های فضای سبز اطراف آن وارد فاز اجرایی شد و امیدواریم ظرف دو ماه آینده شاهد اجرای طرح‌های زیباسازی در این فضای شهری باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا هاشمی امروز_ دوشنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه _ در جلسه‌ای که به منظور بررسی وضعیت طرح‌های شهری از جمله کمربندی جنوب شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: با تاکید ویژه شهردار شهرکرد مبنی بر بهسازی، ایجاد جلوه‌های بصری و احیای فضای سبز در کمربندی پر ترافیک جنوب شهر، عملیات عمرانی و بهسازی این کمربند پرتردد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این عملیات با محوریت میدان «بی‌بی مریم» و لچکی‌های فضای سبز اطراف آن وارد فاز اجرایی شد و امیدواریم ظرف دو ماه آینده شاهد طرح‌های زیباسازی در این فضای شهری باشیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد جلوه‌های بصری، باکس‌های نوری مستعمل در سطح شهر جمع‌آوری شد تا طی عملیاتی اصلاح، بازسازی و نوسازی شود.

هاشمی با بیان اینکه ساخت باکس‌های مستعمل نوری جدید فاز دیگری از این عملیات بوده که اجرای آن آغاز شده است، اضافه کرد: امید است ظرف یک ماه آینده بعضی از بلوارهای اصلی شهر مجدد به این المان‌های نوری مزین شود.

وی با تاکید بر اینکه در راستای رفاه حال شهروندان سه میلیارد ریال مبلمان شهری در حال نصب است، تصریح کرد: در راستای رفاه حال شهروندان به ویژه سالمندان و کودکان، ۱۶ عدد نیمکت از میدان انقلاب تا میدان فردوسی در حال نصب است. این تعداد نیمکت توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با هدف استانداردسازی مبلمان شهری و تأثیر مثبت بر روح و روان شهروندان احداث و نصب شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد تاکید کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار و تابستان تردد شهروندان در امکان عمومی و خیابان‌ها افزایش پیدا می‌کند، توسعه امکانات شهری امری ضروری است که مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 659865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.