اجرای عملیات پیاده‌روسازی با نگاه ویژه به نابینایان

شهردار دهاقان گفت: اجرای عملیات پیاده‌روسازی، حدفاصل میدان جهانگیرخان تا میدان امام علی (ع) با موزاییک ویبره‌ای کارخانه‌ای در سه رنگ طوسی، قرمز و زرد برای نابینایان به مساحت حدود ۲۵۰۰ مترمربع به اتمام رسیده است.

نادر بدریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات کوه‌بری توسط بیل زنجیری پیکور، خاکبرداری و احداث کانال دفع آب‌های سطحی به طول حدود ۲۰۰ متر با بلوک سیمانی توپور، ملات ماسه و سیمان اجرا شده است.

وی افزود: اجرای عملیات پیاده‌روسازی، حدفاصل میدان جهانگیرخان تا میدان امام علی (ع) با موزائیک ویبره‌ای کارخانه‌ای در سه رنگ طوسی، قرمز و زرد برای نابینایان به مساحت حدود ۲۵۰۰ مترمربع به اتمام رسیده است.

شهردار دهاقان از اجرای پروژه آزادسازی و احداث ضلع شرقی بلوار معلم خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از تملک عرصه و اعیان در مسیر بلوار معلم و تخریب ساختمان‌های مسکونی و تجاری، عملیات خاکبرداری، خاک‌ریزی و زیرسازی بخشی از بلوار معلم به حجم ۱۰۰ هزار مترمکعب اجرا شد.

بدریان تصریح کرد: احداث کانال دفع آب‌های سطحی حاشیه بلوار معلم شامل خاکبرداری، تسطیح، اجرای بتن، جداول پرسی پیش‌ساخته، بتن کف و اجرای دیوارچینی با بلوک سیمانی توپر برای پل‌ها در مجموع به طول ۶۵۰ متر انجام شد.

وی از اجرای عملیات ساخت دارهای بتنی برای نصب روی پل‌ها با ظرفیت حجمی ۴۵ مترمکعب خبر داد و گفت: عملیات جابه‌جایی تیر برق‌های در مسیر و تکمیل زیرسازی باند ضلع شرقی انجام شده است.

شهردار دهاقان افزود: عملیات روکش آسفالت باند ضلع شرقی به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع و جدول‌گذاری آن به طول ۱۵۰۰ متر انجام شده است.

کد خبر 659811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.