قونیه‌اسپور ۲ _ کایسری‌اسپور ۲ / بازی کامل حسینی و فرصت ۷ دقیقه‌ای برای علی کریمی

تیم فوتبال کایسری‌اسپور در خانه قونیه‌اسپور و در حضور دو بازیکن ایرانی خود به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال کایسری‌اسپور امروز _یک‌شنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته سی‌وسوم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خانگی قونیه‌اسپور به‌میدان رفت و در نهایت با تساوی پرگل دو بر دو متوقف شد تا با یک‌امتیاز به خانه برگردد.

این دیدار در نیمه‌اول با تساوی بدون‌گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه‌دوم و در شرایطی که فقط یک‌دقیقه سپری شده بود میگل کاردوزو دروازه قونیه‌اسپور را باز کرد و کایسری‌اسپور از میزبان پیش افتاد؛ اوگورکان یازگیلی بازیکن قونیه‌اسپور فقط دو دقیقه زمان نیاز داشت تا بازی را به تساوی یک بر یک بکشاند.

در ادامه این نیمه‌، باز هم میگل کاردوزو این بار در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای کایسری‌اسپور به‌ثمر رساند اما به‌طرز عجیبی این ۱۰ دقیقه طوفانی تداوم پیدا کرد و سونر دیکمن سه دقیقه بعد بار دیگر نتیجه را به تساوی تبدیل کرد. باوجود حملات سهمگین دو تیم و زدن چهار گل، ۳۰ دقیقه پایانی گلی نداشت تا امتیازات میان قونیه و کایسری تقسیم شود.

سیدمجید حسینی مدافع بلندقامت ایرانی کایسری‌اسپور از ابتدا در این بازی حضور داشت و با عملکرد نه‌چندان خوب در خط‌دفاعی امتیاز ۶.۵ را دریافت کرد؛ ضمن اینکه علی کریمی دیگر بازیکن ایرانی کایسری پس از هشت هفته بالاخره در ترکیب این تیم قرار گرفت و از دقیقه ۸۳ فرصت بازی پیدا کرد و او هم امتیاز ۶.۳ را به‌دست آورد.

کد خبر 659776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.