فاینورد و فاصله دو امتیازی تا قهرمانی در لیگ هلند

تیم فوتبال فاینورد پس از برتری دو بر صفر مقابل اکسلسیور، در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ اردیویژه، حالا فقط دو امتیاز نیاز دارد تا پس از شش سال قهرمان لیگ هلند شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال فاینورد امروز _یک‌شنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در چارچوب هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ اردیویژه هلند از ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه ووداستین و با قضاوت سردار گزوبویوک به‌مصاف اکسلسیور رفت و به پیروزی آسان و بی‌دردسر دو بر صفر دست پیدا کرد.

گل‌های فاینورد را در این تقابل خارج‌ازخانه در دقایق ۹ و ۷۵ سانتیاگو خیمنز به‌ثمر رساند تا یاران علیرضا جهانبخش با کسب بیست‌وسومین پیروزی فصل، به امتیاز ۷۶ برسند و فاصله‌شان نسبت به پی. اس. وی آیندهوون رده‌دومی هشت‌امتیاز افزایش پیدا کند.

شماره هفت ایرانی فاینورد در بازی امروز از دقیقه ۶۱ جانشین ایگور پایاکسائو شد حدوداً نیم‌ساعت فرصت بازی پیدا کرد و در پایان نیز امتیاز متوسط ۶.۷ را به‌دست آورد. جهانبخش که این فصل در ۲۵ بازی برای قرمزپوشان فاینورد به‌میدان رفته موفق به ثبت پنج گل و شش پاس‌گل شده و تأثیر فراوانی در نتایج مؤثر تیمش داشته است.

حالا باتوجه به نتایج به‌دست آمده و درحالی‌که سه هفته به پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ اردیویژه هلند باقی‌مانده، فاینورد فقط به دو امتیاز دیگر نیاز دارد تا فاتح لیگ هلند شود. روتردامی‌ها که شش فصل از آخرین قهرمانی‌شان در اردیویژه می‌گذشت در آستانه کسب شانزدهمین قهرمانی تاریخ هستند.

فاینورد و فاصله دو امتیازی تا قهرمانی در لیگ هلند

شاگردان آرنی اسلات هفته آینده _یک‌شنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ باید در خانه خود به‌مصاف گو اهد ایگلز بروند و در صورت برد احتمالی، قهرمانی‌شان در لیگ هلند را قطعی کرده و می‌توانند به‌همراه هواداران‌شان جشن و شادی را برپا کنند.

کد خبر 659771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.