رفع مشکلات بلوار ارغوانیه در دستور کار قرار گیرد

عضو کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات بلوار ارغوانیه، گفت: در این بلوار توتستان وجود داشت که چمن آن را از بین بردیم، درخت‌ها نیز در حال خشک شدن است و در حال حاضر نور و فضای سبز بلوار ارغوانیه از بین رفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اگر پیرامون بعضی امکانات و ظرفیت‌های شهر طرح‌های خوبی ایجاد کنیم، استقبال بیشتری انجام می‌شود، به‌عنوان مثال باغ گل‌ها در کشور بی‌نظیر است و خدمات مشاوره‌ای و مسائل پیش از ازدواج اگر در این محل‌ها ارائه شود پاتوق خوبی برای خانواده‌ها ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات بلوار ارغوانیه گفت: در این بلوار توتستان وجود داشت که چمن آن را از بین بردیم، درخت‌ها نیز در حال خشک شدن است و در حال حاضر نور و فضای سبز بلوار ارغوانیه از بین رفته است.

عضو کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بعضی پیگیری‌ها برای باز شدن محور چهارباغ به روی خودروها تصریح کرد: با باز کردن چهارباغ به شدت مخالف هستم.

وی ادامه داد: تسریع در تبصره ۶ هیئت حل اختلاف در خصوص تخریب‌ها لازم است، بنابراین تا دلال‌ها وارد نشده‌اند، شهرداری وارد گود شود، قرار بود از این هفته بنرهای اطلاع رسانی نصب شود و در این باره باید اقداماتی صورت گیرد.

شریعتی از معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان برای همکاری در برگزاری سمینار پنج هزار فرزند شاهد قدردانی کرد.

کد خبر 659709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.