پروژه‌های شهری باید پیوست خبری و رسانه‌ای داشته باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر بازدیدی تدارک دیده شود، مردم مشاهده خواهند کرد که عده‌ای در حال تلاش برای ایجاد سیستم حمل‌ونقل پاک و روان هستند، بنابراین اکثر پروژه‌ها به‌ویژه پروژه‌هایی که در معرض دید عموم نیست، باید پیوست خبری و رسانه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها موضوع امیدبخشی را به مسئولان تذکر داده‌اند، به این ترتیب که سعی کنند به مردم امید دهند و آینده روشن را برای مردم ترسیم کنند.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان و دیگر شهرها کارهای خوبی از جمله اقدامات عمرانی در حال انجام است که بسیاری از آنها را مردم نمی‌بینند، افزود: زیرِ زمینِ این شهر، روزانه صدها نفر در حال کار کردن هستند که نه تنها مردم عادی نمی‌بینند که گاهی مدیران شهر نیز آن را مشاهده نمی‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اگر بازدیدی تدارک دیده شود، مردم مشاهده خواهند کرد که عده‌ای در حال تلاش برای ایجاد سیستم حمل‌ونقل پاک و روان هستند، بنابراین اکثر پروژه‌ها به‌ویژه پروژه‌هایی که در معرض دید عموم نیست، باید پیوست خبری و رسانه‌ای داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری در پرداخت طلب پیمانکاران اقدام عاجل کند، گفت: مطالبات پیمانکاران باید به‌موقع پرداخت شود.

کد خبر 659705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.