تاکید فرماندار بر برگزاری جلسات هیئت امنای شهدای گمنام به صورت مستقل

فرماندار اصفهان، با بیان اینکه جلسه هیئت امنای شهدای گمنام باید به صورت خاص و مستقل برگزار شود، گفت: صدور احکام برای اعضای این هیئت ارزشمند است، چرا که صدور حکم، تکلیفی را برای افراد ایجاد می‌کند و باعث ساماندهی مدیریت مقبره شهدای گمنام می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان که پیرامون تعیین و اعطای احکام هیئت امنای شهدای گمنام مجموعه شهید کشوری، صفه، سپاهان شهر و ملک شهر برگزار شد، اظهار کرد: جلسات هیئت امنای شهدای گمنام باید به صورت خاص و مستقل برگزار شود.

وی صدور احکام برای هیئت امنای شهدای گمنام را به دو دلیل ارزشمند دانست و افزود: صدور حکم، تکلیفی را برای افراد ایجاد می‌کند و همچنین باعث ساماندهی مدیریت مقبره شهدای گمنام می‌شود که این دو دلیل اصلی می‌تواند راهبرد ما در برنامه‌ریزی‌ها باشد.

فرماندار اصفهان ادامه داد: صدور احکام برای افراد به عنوان هیئت امنا یعنی اینکه این افراد متولی هستند و لازم است که بستر را برای نقش‌آفرینی دیگران فراهم سازند که در این راستا بایستی برنامه‌ریزی شود.

احمدی بر لزوم توجه به ساختارها و برنامه‌های مردمی تأکید کرد و گفت: هیئت امنا می‌توانند ذیل ساختار، خودساختاری را تحت عنوان گروه‌ها و ساختارهای مردمی داشته باشند.

کد خبر 659688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.