کارگران سهم بسزایی در مهار تورم و رشد تولید دارند

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» گفت: مهار تورم و رشد تولید مکمل یکدیگر است، زیرا برای مهار تورم نیاز به رشد تولید داریم که کارگران در تحقق آن سهم بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله وکیلی امروز _یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری مبارکه اظهار کرد: همه باید برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب که ادامه شعارهای اقتصادی معظم‌له در سال‌های قبل است، تلاش کنیم، زیرا با رشد تولید، اشتغال و درآمد حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارگران نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و وظایف محوله شهرداری دارند و لایق برخورداری از بهترین خدمات هستند، افزود: موفقیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در عرصه‌های مختلف مرهون فداکاری و تلاش شبانه‌روزی قشر کارگران است و این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با تاکید بر لزوم توجه و رسیدگی به مطالبات کارگران تصریح کرد: رفع مشکلات جامعه کارگری در بدنه مجموعه شهرداری در اولویت برنامه‌های شهردار این شهر است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم که با حضور حدود ۴۰۰ نفر از کارگران شهرداری مبارکه و جمعی از مدیران شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه برگزار شد، با اهدای لوح یادبود از کارگران تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر 659678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.