رئیس رئال‌مادرید به گمانه‌زنی‌ها درباره آینده آنچلوتی پایان داد

فلورنتینو پرز پس از قهرمانی شنبه گذشته رئال‌مادرید در کوپا دل‌ری، به گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کارلو آنچلوتی پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه لوس بلانکوس با کسب پیروزی سخت مقابل اوساسونا در شهر سویا، بیستمین قهرمانی‌اش در کوپا دل‌ری را به دست آورد، رئیس رئال‌مادرید روحیه بالایی داشت. پس از ماه‌ها حدس و گمان درباره مذاکرات آنچلوتی با تیم ملی برزیل، پرز در نهایت به دنبال این بود که این موضوع را بی‌اهیمت جلوه دهد و اصرار داشت که سرمربی تیم او تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد و تابستان امسال پایتخت اسپانیا را ترک نخواهد کرد.

پرز اظهار کرد: "نمی‌خواهم بیشتر از این، در مورد این موضوع چیزی بشنوم یا صحبت کنم. کارلتو قرارداد دارد و همه ما خوشحالیم. بله، من بسیار خوشحالم، زیرا هر بار که تیم، عنوانی را به دست می‌آورد، دلیلی برای خوشحالی است. همه عناوین با تلاش و فداکاری زیاد به دست می‌آید. می‌خواهم به اوساسونا به خاطر تلاشی که انجام داد و فصل فوق‌العاده‌شان، تبریک بگویم؛ این تیم بسیار قابل احترام است."

صحبت درباره جدایی آنچلوتی با توجه به موفقیت چشمگیر این مرد ایتالیایی از زمان بازگشت به مادرید در تابستان ۲۰۲۱، بسیار عجیب و غافلگیرکننده بود. سوپرکاپ‌های اسپانیا و اروپا و جام‌جهانی باشگاه‌ها، همه در دومین دوره حضور آنچلوتی روی نیمکت مادرید، به دست آمده، آن هم درحالی که رئال، فصل به فصل، شاهد جوان‌گرایی است.

زمان کمی برای جشن گرفتن وجود دارد زیرا آنچلوتی و مادرید، خودشان را آماده می‌کنند تا سه‌شنبه شب در اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی بروند.

کد خبر 659668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.