توصیه اسطوره لیورپول به کلوپ / الکساندر آرنولد را نگه‌دار!

جیمی کاراگر به یورگن کلوپ توصیه کرده است که اگر لیورپول می‌خواهد ۱۰۰ میلیون پوند پس‌انداز کند، باید از ترنت الکساندر آرنولد به صورت دائمی در خط هافبک استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ترنت الکساندر-آرنولد مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال لیورپول، طی چند وقت اخیر در نقش‌های دفاع راست و هافبک، تأثیرگذار بوده است و کاراگر معتقد است که بازی کردن در مرکز زمین، برای این بازیکن مناسب‌تر است. او همچنین اظهار کرد که کلوپ باید به جای اینکه در تابستان میلیون‌ها دلار برای خرید هافبک‌های جدید هزینه کند، باید الکساندر-آرنولد را برای همیشه در همین پست به کار گیرد.

کاراگر در صحبت با Sky Sports گفت: "اگر ترنت در خط میانی بازی کند، احتمالاً ۱۰۰ میلیون پوند برای لیورپول پس‌انداز خواهد کرد. چیزی که ما در طول دوران حرفه‌ای او، از ترنت الکساندر-آرنولد زیاد ندیده‌ایم، زدن گل‌هایی از خارج از محوطه جریمه است. اما اگر او در خط هافبک بازی کند، مطمئناً ۵ تا ۱۰ گل در فصل می‌زند. ما قبلاً گلزنی او را، فقط از ضربات ایستگاهی دیده‌ایم."

لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال حداقل یک هافبک خواهد بود، درحالی که نام الکسیس مک آلیستر از برایتون، به شدت با انتقال به این باشگاه مرتبط است. طبق گزارش‌ها، آنها هافبک آرژانتینی را پس از کناره‌گیری از رقابت برای جذب جود بلینگهام، هدف اصلی خود در پنجره آینده قرار داده‌اند.

شاگردان کلوپ برای کسب سهمیه و حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند و با منچستریونایتد که در رده چهارم قرار دارد، در رقابت هستند. آنها در دیدار بعدی خود در لیگ‌برتر، پانزدهم می به مصاف لسترسیتی می‌روند.

کد خبر 659664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.