دوست صمیمی یورگن کلوپ، در آستانه پیوستن به لیورپول

رسانه گل تایید کرده است که "یورگ اشمادکه" به عنوان یک کاندیدای شگفت‌انگیز برای به‌دست گرفتن پُست مدیریت ورزشی لیورپول، در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سران تیم فوتبال لیورپول همواره به دنبال جانشینی برای جولیان وارد بوده‌اند که قرار است در پایان فصل از سمت خود کناره‌گیری کند؛ همانطور که اولین بار توسط تلگراف گزارش شد، اشمادکه ۵۹ ساله را به عنوان نامزد اصلی معرفی شده است. هر دو طرف در گفت‌وگوها پیشرفت کرده‌اند، اگرچه هیچ چیز تا این لحظه نهایی نشده است.

این مرد که به عنوان مدیر ورزشی ولفسبورگ فعالیت می‌کرد، سِمَتش را در ماه فوریه ترک کرد و پیش‌تر هم در تیم‌هایی مانند آخن، کلن و هانوفر، وظیفه مدیریت اجرایی را برعهده داشت. این چهره آلمانی که در پست دروازه‌بانی بازی می‌کرد و طی دهه‌های ۱۹۸۰ و ۹۰ برای فورتونا دوسلدورف و فرایبورگ به میدان رفته است، به نظر می‌رسد که رابطه خوبی با یورگن کلوپ و شهرت و محبوبیت زیادی در بوندس‌لیگا دارد.

با توجه به اینکه "وارد" در ماه ژوئن پُست خود را ترک می‌کند، تنها ۱۲ ماه پس از انتقال مایکل ادواردز، لیورپول به دنبال یافتن جایگزینی دیگر است. آنها تعدادی کاندیداها را در نظر گرفته‌اند و جست‌وجوها توسط کلوپ، مدیر اجرایی (بیلی هوگان) و مایک گوردون، (رئیس گروه ورزشی Fenway) که صاحبان باشگاه هستند، ادامه دارد.

اشمادکه در صورت منصوب شدن به این سِمَت در لیورپول، تابستان امسال کارهای زیادی برای انجام دادن خواهد داشت؛ او باید روی نام چندین بازیکن تیم اصلی خط قرمز بکشد و روی خریدهای جدید و احتمالی زیادی از جمله الکسیس مک آلیستر از برایتون، میسون ماونت از چلسی و رایان گراونبرچ هافبک بایرن‌مونیخ نظارت کند.

قرمزها در هفته بعدی لیگ برتر، روز دوشنبه به مصاف لستر می‌روند.

کد خبر 659661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.