طرح گسترش مبلمان شهری در حال اجرا است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: عملیات نصب سطل زباله و نیمکت با هدف گسترش مبلمان شهری در راستای رفاه حال شهروندان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا هاشمی امروز _یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه _ در نشست با شهردار شهرکرد اظهار کرد: این سازمان در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان، اقدام به ساخت و نصب نیمکت و سطل زباله برای استفاده در خیابان ملت و بهسازی مبلمان موجود کرده است.

وی افزود: عملیات نصب سطل زباله و نیمکت با هدف گسترش مبلمان شهری در راستای رفاه حال شهروندان در حال اجرا است؛ در این عملیات ۶۵ نیمکت و سطل زباله در خیابان ملت، حدفاصل میدان انقلاب تا میدان فردوسی نصب می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: این طرح در حال انجام است و امیدواریم شهروندان با رعایت بهداشت محیط شهر و صیانت از اموال عمومی ضمن برخورداری از فضاهای پاک و زیبا، سازمان را در توسعه و ایجاد امکانات رفاهی جدید یاری کنند.

۳۸ عدد المان نوری در دو خیابان شهرکرد نصب شد

هاشمی با بیان اینکه حدود ۳۸ المان نوری در خیابان ملت و سعدی توسط این سازمان نصب شده است، تصریح کرد: در خیابان ملت حدفاصل میدان ۱۲ محرم تا میدان فردوسی، ۲۲ المان نوری با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان نصب شده است.

وی ادامه داد: در راستای زیباسازی و نورپردازی معابر در خیابان سعدی، حدفاصل خیابان مفتح تا میدان بوعلی سینا حدود ۱۶ المان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان نصب شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد تاکید کرد: نصب المان‌های نوری با هدف زیباسازی منظر و محیط شهری در سطح شهر اجرا می‌شود.

هاشمی گفت: اراضی اماکن مسکونی، تجاری و صنعتی، محل کسب و پیشه و خدماتی است که دارای پوشش گیاهی چندساله از جمله درخت، درختچه، نهال و گیاهان است و به منظور بهره‌وری، زیبایی طبیعی و تلطیف هوا در محدوده یا حریم شهر احداث شده یا به طور طبیعی به وجود آمده است.

کد خبر 659622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.