عناوین بودجه شهرداری تهران تغییر می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: یک فوریت لایحه بررسی عناوین بودجه شهرداری تهران امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورا به تصویب رسید اما بر اساس تأکید وزارت کشور، عناوین بودجه‌ در شورا و شهرداری را تغییر می‌دهیم و تصویب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در یکصدوچهل‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دستور جلسه اظهار کرد: ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با توجه به بازدید از منطقه یک و محله درکه در شمال شهر تهران، امروز گزارشی ارائه خواهد کرد.

وی افزود: یک فوریت لایحه بررسی عناوین بودجه توسط شورا امروز به تصویب رسید، اما بر اساس تأکید وزارت کشور در مورد تغییر عناوین بودجه، در جلسه امروز عناوین بودجه‌ای در شورا و شهرداری را تغییر می‌دهیم و تصویب می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پرونده بررسی باغات که در جلسه گذشته به دلیل کمبود وقت بررسی نشد، امروز پنج پرونده در دستور کار قرار دارد و حسابرسی سازمان شهرداری و چند شرکت نیز بررسی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قانون جدید مجلس اختیارهای کمیسیون ماده ۵ افزایش یافته است و از ریاست کمیسیون و دبیر آن درخواست کردم گزارش تفصیلی از اقدامات و فعالیت‌های ۲۰ ماهه این کمیسیون در دوره جدید به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

چمران افزود: در گزارش مذکور باید فعالیت کمیسیون در دوره جدید با دوره قبل مقایسه شود، همچنین تعداد واحدهای ساخته شده و اخذ مجوز نیز از کمیسیون ماده ۵ انجام شود.

وی اضافه کرد: تعداد پرونده‌ها در کمیسیون ماده ۵ در این دوره مدیریت شهری بیشتر است و بر اساس اطلاعات دریافت شده، بیشترین پرونده‌ها به مناطق جنوبی مربوط می‌شود اما در گذشته شرایط متفاوت بود و مناطق یک، سه، پنج، دو، بیشترین پرونده را داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در این دوره تمرکز پرونده‌ها بیشتر به مناطق جنوبی است که به روند ساخت مسکن در شهر مربوط می‌شود.

کد خبر 659609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.