بیشترین کلین‌شیت لیگ برتر تا پایان هفته ۲۸

علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی پس از گذشت ۲۸ هفته با ۱۶ کلین‌شیت و اختلاف قابل توجه نسبت به سایر مدعیان، به‌دنبال تصاحب دستکش‌ طلای فصل هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، ۲۸ هفته را پشت‌سر گذاشت و پس از انجام بازی‌های این هفته که روزهای جمعه و شنبه هفته جاری برگزار شد، جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی دستخوش تغییرات شد و گلرهای برتر نیز با بسته نگه‌داشتن دروازه آمار خود و تیمشان را بهبود بخشیدند.

بیشترین کلین‌شیت لیگ برتر تا پایان هفته ۲۸:

۱. علیرضا بیرانوند (پرسپولیس تهران)؛ ۱۶ کلین‌شیت

۲. حسین پورحمیدی (آلومینیوم اراک)؛ ۱۶ کلین‌شیت

۳. کریستوفر کنت (فولاد خوزستان)؛ ۱۳ کلین‌شیت

۴. پیام نیازمند (سپاهان اصفهان)؛ ۱۳ کلین‌شیت

۵. حامد لک (مس رفسنجان)؛ ۱۳ کلین‌شیت

هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر برای گلرهای برتر لیگ به بهترین شکل ممکن سپری شد و چهار از پنج کلین‌شیت توسط آنان به‌ثبت رسید؛ علیرضا بیرانوند مقابل پیکان گلی دریافت نکرد تا علاوه بر پیروزی حیثیتی قرمزها، به کلین‌شیت شماره ۱۶ برسد. نفر دوم اما حسین پورحمیدی است که سفت و سخت به‌دنبال دستکش طلای لیگ است؛ پورحمیدی درحالی برای شانزدهمین بار در فصل کلین‌شیت کرد که شب گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان یک پنالتی را هم مهار کرد.

در این بین پیام نیازمند و حامد لک هم از کلین‌شیت بی‌نصیب نماندند و در مصاف سپاهان و مس رفسنجان با نفت مسجدسلیمان و ملوان بندرانزلی تمام توپ‌هایی که به‌سمت دروازه‌شان آمد را مهار کردند تا به سیزدهمین کلین‌شیت فصل دست پیدا کنند. فقط کریستوفر کنت بود که از چهار رقیب دیگر خود جا ماند و با دریافت دو گل در تقابل با ذوب‌آهن، نتوانست به‌تنهایی رده سوم این فهرست را برای خود به‌دست بیاورد.

کد خبر 659594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.