راه‌اندازی مدرسه رسانه‌ای دانش‌آموزی در اصفهان

مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن نیازمند تربیت قشر دانش‌آموزان هستیم و تشکیل تیم انقلابی، توانمند و قوی رسانه استان مدنظر است.

اکبر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، شناسایی و کشف استعدادهای ویژه فرهنگی و هنری بین دانش‌آموزان را یکی از اصلی‌ترین وظایف آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: در این راستا سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با همکاری نهادهای رسانه‌ای استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مدرسه رسانه‌ای دانش‌آموزی در اصفهان افزود: سازمان دانش‌آموزی استان قصد دارد با راه‌اندازی مدرسه رسانه در زمینه‌های خبرنگاری، گرافیک، تدوین، عکاسی و فیلم‌برداری، تئاتر و سرود، گویندگی، انیمیشن، نویسندگی، طراح دکور و صحنه، کارگردان، طراحی سایت و شعرخوانی، دانش‌آموزان علاقه‌مند را شناسایی و جذب کند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان درباره ایجاد گروه مدرسه رسانه دانش‌آموزی اصفهان برای نخستین‌بار در کشور گفت: دانش‌آموزان علاقه‌مند و توانمند از نواحی شش‌گانه اصفهان می‌توانند ضمن ثبت‌نام در این دوره‌ها، پس از گذراندن مرحله مصاحبه، عضو گروه مدرسه رسانه اصفهان شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، نیازمند تربیت این قشر هستیم و تشکیل تیم انقلابی، پای کار، توانمند و قوی رسانه استان مدنظر است.

کد خبر 659571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.