پایان کار تیم ملی جودو ایران در مرحله دوم مسابقات لیگ قاره‌ای مسکو

تیم ملی جودو ایران در دومین مرحله لیگ قاره‌ای مسکو، میزبان را شکست داد و دو بازی بعدی‌اش را به روسیه واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین مرحله مسابقات لیگ قاره‌ای جودو مسکو امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه_ برگزار شد، گفتنی است این رقابت‌ها به‌صورت تیمی برگزار می‌شود. در چارچوب مسابقات مرحله دوم لیگ قاره‌ای جودو روسیه، تیم ملی جودو کشورمان در نخستین دیدار موفق شد تیم مسکو را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. بازی دوم با نتیجه چهار بر یک به سود روسیه تمام شد و در دیدار پایانی نیز جودوکاران کشورمان با نتیجه پنج بر صفر بازی را واگذار کردند.

البته در بازی دوم، قاسم باغچقی نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم کشورمان در حال مبارزه با حریف روسی از ناحیه آرنج با مصدومیت جدی روبه‌رو شد و فرصت مبارزه کردن را از دست داد. لازم به ذکر است تیم جودو ایران در دیدار اول با ترکیب ابوالفضل محمودی (وزن ۶۶- کیلوگرم)، پویا شکری (۷۳- کیلوگرم)، مهدی فتحی‌پور (۸۱- کیلوگرم، قاسم باغچقی (وزن ۹۰- کیلوگرم) و سجادی‌فرد (وزن ۹۰+ کیلوگرم) به مصاف حریف خود رفت.

ترکیب تیم جودو ایران در دیدار دوم متشکل از ابوالفضل محمودی (وزن ۶۶- کیلوگرم)، پویا شکری (۷۳- کیلوگرم)، مهدی فتحی پور (۸۱- کیلوگرم)، قاسم باغچقی (وزن ۹۰- کیلوگرم) و سجادی‌فرد (وزن ۹۰+ کیلوگرم) و برای در برابر حریف سوم نیز ابوالفضل محمودی (وزن ۶۶- کیلوگرم)، پویا شکری (۷۳- کیلوگرم)، مهدی فتحی‌پور (۸۱- کیلوگرم)، الیاس پرهیزگار (وزن ۹۰- کیلوگرم) و عباس موحد دانش (وزن ۹۰+ کیلوگرم) به میدان رفتند.

به گزارش ایمنا، در مرحله دوم این رقابت‌ها تیم ملی جودو ایران، قزاقستان، تاجیکستان، بلاروس، ازبکستان و روسیه در قالب چهار گروه به رقابت پرداختند و در مرحله دوم لیگ قاره‌ای نیز تیم ملی جودو ایران با سه تیم روسی هم‌گروه بود.

کد خبر 659541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.