آلومینیوم بعد از ۷۲۰ دقیقه در لیگ برنده شد!

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با غلبه‌بر گل‌گهر سیرجان، پس از ۹ هفته موفق شد در لیگ برتر به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه_ در یکی از سه جدال پایانی هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌ودوم، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه سردار شهیدقاسم سلیمانی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و شاگردان سیدمهدی رحمتی با تک‌گل میلاد فخرالدینی به پیروزی رسیدند.

آلومینیوم با پیروزی در مصاف امروز مقابل گل‌گهر آن هم در سیرجان توانست ۳۸ امتیازی شود و با صعود یک پله‌ای در جدول رده‌بندی جای فولاد را در جایگاه هفتم جدول بگیرد، اما اهمیت پیروزی امروز شاگردان سیدمهدی رحمتی وقتی عیان می‌شود که بدانیم این تیم در هشت هفته اخیر لیگ برتر هفت تساوی و یک شکست به ثبت رسانده بود و حالا نوار پیروز نشدن‌هایش در لیگ را پس از ۷۲۰ دقیقه پاره کرد.

گفتنی است، سبزپوشان اراکی تنها تیم لیگ برتر هستند که ۱۴ تساوی تا اینجای کار در تقابل با رقبا داشته‌اند و تنها دیگر تیم سبزپوش لیگ یعنی ذوب‌آهن اصفهان با ۱۳ تساوی از این حیث در تعقیب آلومینیوم است. آخرین برد شاگردان سیدمهدی رحمتی در لیگ برتر به هفته نوزدهم برمی‌گردد که توانستند با نتیجه دو بر یک مس رفسنجان را در خانه از پیش‌رو بردارند و پس از آن در هشت بازی فقط هفت امتیاز کسب کرده بودند.

کد خبر 659516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.