نساجی ۱ _ هوادار ۱ / سقوط به لیگ آزادگان در کمین شهر خسته

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و هوادار تهران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و هوادار تهران عصر امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه_ در قالب هفته بیست‌وهشتم از سری رقابت‌های فصل بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید وطنی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در پایان هوادار با کسب تساوی یک بر یک مقابل نساجی، در خانه میزبان یک امتیاز گرفت.

سیدرضا مهدوی به‌عنوان داور وسط بازی امروز نساجی و هوادار را سوت می‌زد و قهرمان نجفی به‌همراه امیررضا شورماهانی کمک‌داوران اول و دوم بودند؛ سپهر روزی‌طلب، بابک مرادی و نیما اتاکی سه بازیکن تیم فوتبال هوادار نیز به‌علت ارتکاب خطا (به‌ترتیب دقایق ۷ و ۱۳ و ۴۵) و همچنین دقیقه ۵۴ احسان قهاری از نساجی با کارت‌زرد سیدرضا مهدوی جریمه شدند.

برای نساجی در این بازی علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، احسان قهاری، متین کریم‌زاده، محمد شریفی، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، علی شجاعی، فرزاد زامهران و رضا جعفری وارد میدان شدند. هوادار نیز از ابتدا محمدرضا خالدآبادی، مهدی عبدی، عزت‌الله پورقاز، فریبرز گرامی، نیما انتظاری، سپهر روزی‌طلب، مرتضی منصوری، حسین صادقی، بابک مرادی، مسعود شجاعی و محمدجواد محمدی را به میدان فرستاد.

نیمه‌نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر هوادار تهران به‌ثمر رسید؛ گلی که پس از ارسال‌پاس زمینی توسط مرتضی منصوری، درون محوطه‌جریمه به مهاجم هوادار رسید و محمدی هم یک شوت آرام و بدون‌زاویه را روانه دروازه نساجی کرد اما با اشتباه مهلک و نابخشودنی علیرضا حقیقی توپ از بین پاهای وی به گل تبدیل شد.

در نیمه‌دوم تلاش‌های شاگردان کارلوس انرخو هرناندز تا دقیقه ۸۳ به جایی نرسید اما بالاخره و پس از خلق‌موقعیت‌های فراوان و متوالی، حامد شیری در دقیقه ۸۴ موفق شد نساجی را به بازی برگرداند. خطای هندی که مدافع هوادار انجام داد داور را مجاب کرد تا یک نقطه پنالتی را به‌سود نساجی نشان دهد و بهترین گلزن نساجی‌چی‌ها آن را به تور دروازه دوخت.

در نهایت تلاش دو تیم برای کسب سه‌امتیاز کامل بازی بی‌نتیجه ماند تا نساجی مازندران و هوادار تهران به تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها رضایت دهند. با این نتیجه نساجی ۲۵ امتیازی شد و یک‌رده بالاتر از صنعت‌نفت آبادان و مس کرمان در جایگاه خطرناک سیزدهم ایستاد و همچنان یکی از گزینه‌های سقوط می‌ماند. هوادار البته با گرفتن این تساوی و ۳۳ امتیاز جایگاه خود را در رده دهم تثبیت کرد.

کد خبر 659495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.