بلیت فروشی دیدار پیکان و پرسپولیس ادامه دارد+عکس

با وجود مطرح شدن حواشی متعدد نسبت به برگزاری مسابقه پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اما در نهایت با دستور وزیر ورزش این دیدار در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه_ در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ مقابل یکدیگر به میدان می‌روند. روزها و ساعات اخیر حواشی زیادی در خصوص محل میزبانی این بازی مطرح شد که در آخرین خبر مسئولان ورزشگاه آزادی اعلام کردند میزبانی این دیدار به ما اعلام نشده است و آمادگی میزبانی برای این دیدار را نداریم، اما تنها دقایقی بعد از این خبر وزیر ورزش و جوانان به مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دستور داد پیرو توافقات انجام شده میان سازمان لیگ و باشگاه پیکان برای محل برگزاری بازی امروز برابر پرسپولیس، دیدار دو تیم در همان ورزشگاه آزادی برگزار شود.

سامانه بلیت فروشی نیز در اختیار طرفداران است و همچنان بلیت‌هایی از این بازی در اختیار هواداران قرار دارد و تماشاگران پرسپولیس می‌توانند بلیت طبقه اول را خریداری کنند.

هم اکنون حدود ۵ هزار بلیت از ۲۰ هزار صندلی اختصاص یافته باقی است و طرفداران پرسپولیس می‌توانند با مراجعه به وبسایت این سامانه بلیت را برای تماشای بازی حساس تیمشان خریداری کنند.

بلیت فروشی دیدار پیکان و پرسپولیس ادامه دارد+عکس

کد خبر 659418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فردوس IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    هیچی