بایرن‌مونیخ به دنبال نهایی کردن قرارداد ستاره آینده‌دار فرانسوی

بایرن مونیخ به جذب مهاجم، راندال کولو موانی، نزدیک است، قراردادی که ممکن است زنجیره‌ای از اتفاقات مربوط به چلسی و منچستریونایتد را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از رسانه ایندیپندنت، تیم آلمانی بایرن‌مونیخ در آستانه خرید ۱۰۰ میلیون پوندی مهاجم آینتراخت فرانکفورت است. علاقه باواریایی‌ها به کولو موانی، باعث شده چلسی و یونایتد نیز وارد عمل شوند زیرا آنها به دنبال تقویت خط حمله خود با جذب بازیکنی مانند او هستند.

کولو موانی، ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی و هری کین، مهاجم تاتنهام، سه مهاجم اصلی هستند که گفته می‌شود تابستان امسال در بازار نقل و انتقالات حضور دارند. اوسیمن مهاجم مورد علاقه هر سه باشگاه است، اما قیمت درخواستی ۱۵۰ میلیون یورویی ناپولی (۱۳۱ میلیون پوند / ۱۶۵ میلیون دلار) آنها را از ارائه پیشنهاد منصرف کرده است.

اگر بایرن قرارداد کولو موانی، ملی‌پوش فرانسوی آینتراخت را نهایی کند، چلسی و یونایتد باید به دنبال ستاره‌ای دیگر برای تقویت خط حمله خود در پنجره تابستانی باشند. مشخص نیست که یونایتد چقدر می‌تواند برای فصل آینده هزینه کند، زیرا روند تصاحب این باشگاه توسط مالک جدید، هنوز ادامه دارد، درحالی که چشم‌انداز چلسی برای جذب یک مهاجم شش دانگ ممکن است به دلیل عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم، با مشکل مواجه شود.

قبل از اینکه به پنجره نقل و انتقالات تابستانی فکر کنیم، این سه باشگاه در ادامه فصل بازی‌های مهمی برگزار خواهند کرد، یونایتد این هفته به مصاف وستهم می‌رود، چلسی رو در روی بورنموث قرار می‌گیرد و بایرن با وردربرمن بازی می‌کند.

کد خبر 659310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.