اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته فرهنگی خوانسار

شهردار خوانسار گفت: مباحث هویت‌شناسی، مذهبی، عمرانی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، بانوان، کودکان و نوجوانان از اصلی‌ترین رویکردهای برنامه‌های شهرداری در هفته فرهنگی خوانسار است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته فرهنگی خوانسار خبر داد و اظهار کرد: همزمان با هفته فرهنگی خوانسار که از سیزدهم اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و تا بیست‌ودوم ادامه خواهد داشت، ۵۰ عنوان برنامه در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود که ۱۴ برنامه شاخص فرهنگی از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: مباحث هویت‌شناسی، علمای خوانسار، مذهبی، عمرانی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، بانوان و کودکان و نوجوانان از اصلی‌ترین رویکردهای برنامه‌های فرهنگی در این هفته است.

شهردار خوانسار از هدیه شهرداری به شهروندان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری ویژه هفته فرهنگی خوانسار خدمات شهربازی را با ۵۰ درصد تخفیف به شهروندان ارائه می‌دهد.

احمدی با بیان اینکه خوانسار جهان باغ‌شهر فرهنگ و دیانت است، گفت: همزمان با آئین افتتاحیه هفته فرهنگی خوانسار از شعار فرهنگی سال ۱۴۰۲ نیز رونمایی شد.

وی تصریح کرد: شعار فرهنگی سال ۱۴۰۲ با عنوان «خوانسار جهان باغ‌شهر فرهنگ و دیانت» با توجه به ترغیب نسل آینده به حفظ باغ‌شهر خوانسار، حفاظت از تونل سبز به عنوان میراث ماندگار برای آیندگان و فرهنگ و دیانت مردم خوانسار که در جایگاه رفیعی قرار دارد انتخاب و در مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی رونمایی شد.

کد خبر 659294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.