شکایت سازمان‌لیگ از سرپرست استقلال به‌علت ادعاهای حجت کریمی علیه این نهاد

صحبت‌های حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال علیه سازمان‌لیگ و فدراسیون موجب شد تا سازمان‌لیگ از وی شکایت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه یکی از بازی‌های حساس هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میان پیکان و پرسپولیس تهران که قرار است فردا _شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۱۸:۰۰ برگزار شود با دستور شورای‌تامین به‌جای ورزشگاه دستگردی اکباتان به ورزشگاه آزادی منتقل شد؛ موجی از اعتراضات از سوی باشگاه‌های لیگ برتری خصوصاً پیکان و استقلال به‌سمت سازمان‌لیگ فوتبال سرازیر شد.

امروز هم حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال روی خط یک برنامه‌تلویزیونی صحبت‌های عجیبی مطرح کرد، کریمی مدعی شد در جلسه شورای تأمین او به‌همراه ۱۵ نفر دیگر با برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس در استادیوم آزادی مخالفت کرده‌اند. آن صورت‌جلسه‌ای هم که منصور قنبرزاده می‌گوید امضا شده برای حضور در جلسه بوده؛ نه موافقت برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی.

حجت کریمی همچنین افزود: قنبرزاده، فدراسیون و سازمان لیگ همان‌طور که پول استقلال را نمی‌دهند، باید با وجدان خودشان راحت باشند. این رنگی‌بودن هم برای همه در هفته گذشته مسلم شده که در اصل سهیل مهدی کارمند افشین پیروانی است. فدراسیون و سازمان لیگ فرار به جلو می‌کنند و در فوتبال کاری به جز نخلف کردن ندارند.

این ادعاهای حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال باعث شد سازمان‌لیگ فوتبال ایران، به‌دلیل اظهارات غیرمسئولانه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و بیان تهمت و افترا به سازمان‌لیگ فوتبال مبنی‌بر تبانی با شورای‌تامین استان البرز و همچنین تهمت و افترا به سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان‌لیگ، مبنی‌بر اینکه مدیر مسابقات کارمند افشین پیروانی است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

سازمان لیگ ضمن تاکید بر داشتن نگاهی یکسان به همه باشگاه‌ها و رعایت بی‌طرفی از همه باشگاه‌ها می‌خواهد از پرداختن به حواشی مخرب و بیان مسایل غیرمسئولانه خودداری نمایند.

کد خبر 659216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.