جشن قهرمانی ناپولی،‌ کشته و زخمی‌های زیادی برجای گذاشت!

تیم فوتبال ناپولی که با تساوی برابر اودینزه، پس از سال‌ها قهرمان سری‌آ شد، با خبر شوکه کننده‌ای رو به رو شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در میان شادی هواداران برای جشن قهرمانی ناپولی در سری‌آ، فاجعه‌ای رخ داد و یک هوادار ۲۶ ساله کشته شد. مرد مورد نظر بر اثر شلیک گلوله مجروح شد و جان باخت.

فرد قربانی، قبل از فوت به بیمارستان کاردارلی مراجعه کرد و در آنجا تحت درمان اورژانسی قرار گرفت، اما متأسفانه اندکی پس از آن، درگذشت.

هزاران نفر از هواداران ناپولی عصر دیروز، پنجشنبه، به خیابان‌ها آمدند تا اولین قهرمانی این باشگاه در سری‌آ را پس از دوران دیگو مارادونا جشن بگیرند.

مردی که جان خود را از دست داد، بخشی از جمعیتی بود که در منطقه پیاتزا ولتورنو در ناپل جشن برگزار کردند. البته مجروحان این جشن بسیار بیشتر بود و ۲۰۳ نفر به مراکز درمانی مختلف مراجعه کردند. از این تعداد، چهار نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و چند نفر نیز با چاقو زخمی شدند.

سایر بیماری‌ها شامل صدمات دست در اثر ترقه، دررفتگی شانه‌ها، شکستگی مچ دست و پا، مشکلات چشمی، شکستگی بینی، جراحات ناشی از سقوط، ضربه به سر و حملات آسم ناشی از استنشاق دود بود.

یک دختر ۲۰ ساله در استان فراتاماگیوره ناپل با جراحتی که به سرش به عنوان تهدیدی برای زندگی او محسوب می‌شود، مواجه، و در بیمارستان بستری شد. این دختر جوان، درحالی که با دوستانش جشن می‌گرفت، با یک خودرو برخورد کرد.

کد خبر 659192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.