ستاره آرژانتین و دوست مسی، در آستانه پیوستن به لیورپول

لیورپول به الکسیس مک آلیستر هافبک برایتون پیشنهاد مالی خوبی ارائه کرده است و قرمزها امیدوارند در تابستان امسال، این بازیکن آرژانتینی را به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نظر می‌رسد مک آلیستر در تابستان امسال به عنوان یک هدف کلیدی برای لیورپول شناخته شده است. فابریزیو رومانو گزارش می‌دهد که قرمزها پیشنهاد مالی خوبی به این هافبک ارائه کرده و در عین حال پروژه خود را نیز طرح‌ریزی کرده‌اند. گفته می‌شود که این باشگاه مایل است در هفته‌های آینده، برای انجام این معامله تلاش کند.

این بازیکن ۲۴ ساله در این فصل برای برایتون عملکرد استثنایی داشته، ۹ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است. آخرین گل او، مربوط به پیروزی یک بر صفر شب گذشته مقابل منچستریونایتد بود که در دقیقه ۹۸ پنالتی را به گل تبدیل کرد.

لیورپول ظاهراً از جذب جود بلینگهام هافبک بوروسیا دورتموند دست کشیده است، زیرا او آماده پیوستن به رئال مادرید است، اما آنها برای مک آلیستر نیز رقابت دارند و منچستریونایتد نیز به جذب این بازیکن آرژانتینی علاقه دارد.

برایتون که در رده ششم قرار گرفته، شش بازی دیگر پیش رو دارد و امیدوار است که رتبه پنجم را از لیورپول بگیرد تا سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را جذب کند. برایتون با دو بازی کمتر، ۴ امتیاز با تیم کلوپ فاصله دارد.

کد خبر 659187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.