داغ شدن جنگ سهمیه با شلیک مک الیستر

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _جمعه، پانزدهم اردیبهشت‌ماه_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت‌ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید.

روزنامه میرور با تیتر "چاقوی مک" نوشت: الکسیس مک‌آلیستر با گل کردن پنالتی دقیقه آخر نه تنها برایتون را مقابل منچستریونایتد پیروز شد، بلکه باعث خوشحالی نیوکاسل و امیدواری لیورپول هم شد.

داغ شدن جنگ سهمیه با شلیک مک الیستر

روزنامه مارکا با تیتر "این رؤیای کل مردم است" نوشت: یاگوبا آراساته سرمربی اوساسونا می‌گوید در پامپلونا همه خواهان شکست رئال‌مادرید و بردن اولین قهرمانی در کوپادل‌ری هستند. اوساسونا سال ۲۰۰۵ فینالیست شد و با شکست مقابل بتیس دستش به جام نرسید.

داغ شدن جنگ سهمیه با شلیک مک الیستر

روزنامه توتو با تیتر "دیدی مارادونا؟ " نوشت: ۳۳ سال پس از قهرمانی با مارادونا، ناپولی قهرمان سری آ ایتالیا شد. ویکتور اوسیمن مثل همیشه گلزنی کرد تا با یک امتیاز در خانه اودینزه قهرمانی را جشن بگیرند.

داغ شدن جنگ سهمیه با شلیک مک الیستر

روزنامه کوریره با تیتر "تعظیم کن" نوشت: ایتالیا به ناپولی ادای احترام کرد. پارتنوپی پس از ۳۳ سال موفق شد به اسکودتو برسد. به این تیم هیچ تیمی نمی‌توانست نزدیک شود.

داغ شدن جنگ سهمیه با شلیک مک الیستر

روزنامه گاتزتا با تیتر "ناپولی در بهشت" نوشت: تساوی در زمین اودینزه جشن را برپا کرد. اسکودتو بعد از ۳۳ سال به ناپولی رسید و دیگو مارادونا از بهشت این جشن را تماشا کرد.

کد خبر 659185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.