۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
آنچلوتی پلن A برزیلی‌ها

رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل (CBF) می‌خواهد کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌مادرید را که قراردادش در سال 2024 به پایان می‌رسد، به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادنالدو رودریگز، علناً شایعات مربوط به ارتباط آنچلوتی با تیم ملی مردان برزیل را با بیانیه‌ای عمومی تأیید کرد: می‌تواند این سرمربی کهنه‌کار را به سلسائو نزدیک‌تر کند.

رودریگز در مصاحبه با beIN Sports شایعات را تأیید کرد و ادعا کرد که آنچلوتی گزینه مورد علاقه او برای جانشینی سرمربی سابق تیته به عنوان سرمربی برزیل است.

رودریگز گفت: "من نمی‌گویم آنچلوتی از ما پیشنهاد دارد، اما درحال بررسی هستیم که آیا او می‌خواهد بیاید یا خیر." ما یک پلن A داریم و برای اولین بار صادقانه می‌گویم. هیچ دلیلی برای پنهان کردن این موضوع وجود ندارد، آنچلوتی مربی مورد علاقه ما است.

آنچلوتی بارها و بارها تمایل خود را برای پایبند بودن به قراردادش با رئال مادرید که در سال ۲۰۲۴ منقضی می‌شود اعلام کرده است.

او گفت: "من تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ با رئال‌مادرید قرارداد دارم و دوست دارم به آن احترام بگذارم."

لوس بلانکوس شنبه شب فینال کوپا دل ری را مقابل اوساسونا برگزار می‌کند، درحالی که آنها برای چهارمین بار زیر نظر آنچلوتی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده‌اند. این اتفاق در سال‌های (۱۴-۲۰۱۳، ۱۵-۲۰۱۴، ۲۲-۲۰۲۱، ۲۳-۲۰۲۲) رخ داده و امسال مقابل منچسترسیتی قرار خواهند گرفت.

با این حال، رئال فعلاً در لیگ دوم است و عدم کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز می‌تواند به اخراج آنچلوتی ختم شود و این اتفاق می‌تواند درها را برای انتقال به برزیل باز کند.

دو بازی بعدی رئال مادرید تعیین کننده فصل هستند. آنها روز شنبه ششم می در فینال کوپا دل ری به مصاف اوساسونا می‌روند و روز سه‌شنبه نهم می در اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو از منچسترسیتی استقبال می‌کنند.

کد خبر 659184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.