سپاهان ۳۹ _ زاگرس اسلام‌آباد ۲۴ / پیروزی طلایی‌پوشان در اصفهان

تیم هندبال سپاهان و زاگرس اسلام‌آباد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی با برتری طلایی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال امروز _پنج‌شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن شهید میثمی مقابل زاگرس اسلام‌آباد قرار گرفت که با نتیجه ۳۹ بر ۲۴ به پیروزی رسید.

نیمه اول: سپاهانی‌ها در ابتدای بازی پیش افتادند، بازیکنان زاگرس اس لام‌ آباد برای جبران گل‌های خورده تلاش می‌کنند. سپاهانی‌ها در ضد حملات عملکرد خوبی دارند، بازی در دقیقه ۱۵ با نتیجه ۱۳ بر هفت به سود طلایی پوشان است. بیشتر حملات سپاهان با گل همراه ایت، وویویچ سرمربی تیم هندبال سپاهان به بازیکنان جوان خود که در بازی‌های حساس کمتر موقعیت مسابقه پیدامی‌کنند، بازی می‌دهد. بازیکنان زاگرس اسلام آباد جوان و کم تجربه هستند، سیاوشی درون دروازه طلایی‌پوشان تأثیر زیادی دارد. درنهایت نیمه اول با نتیجه ۱۹ بر ۱۱ به سود سپاهان تمام شد.

نیمه دوم: سپاهانی‌ها با گلزنی این نیمه را شروع کردند، اختلاف گل برای طلایی پوشان به عدد ۱۳ رسید. وویویچ دروازه‌بان ذخیره خود را درون دروازه قرار داد. اختلاف گل طلایی پوشان بیشتر شد، بازیکنان زاگرس اسلام آباد در دفاع و حمله تجربه کافی را ندارند. وسپاهانی‌ها با استفاده از تجربه خود گل‌های متعددی وارد درواز این تیم کردند. بازی در دقیقه ۲۰ با نتیجه ۳۵ بر ۱۸ به نفع شاگردانوویویچ است، سپاهانی‌ها در دقایق پایانی بازی به صورت پاور پلی بازی می‌کنند. درنهایت این بازی یک‌طرفه با نتیجه ۳۹ بر ۲۴ به نفع سپاهان تمام شد.

کد خبر 659115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.