پیگیر اتمام ۳۵۰ پروژه نیمه‌تمام هستیم/پرداخت بخشی از معوقات فرهنگیان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۳۵۰ پروژه نیمه‌تمام با ۵۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان اصفهان وجود دارد که اعتبارات دولتی آن بسیار اندک است، اما برای اجرای آن‌ها در حال انجام اقدامات لازم هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مدینه امروز _ پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری، اظهار کرد: سال گذشته دولت در اقدامی جسورانه، رتبه‌بندی بیش از ۹٠٠ هزار نفر از فرهنگیان را در مرحله نخست اجرایی کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مرحله سوم رتبه‌بندی معلمان قرار داریم و تا سه روز گذشته فرصت بارگذاری مدارک بود. بخشی از معوقات بیش از ۹۵٠ هزار نفر پرداخت و معوقات نیروهای حق‌التدریس و خرید خدمات تا مهرماه و بیمه آن‌ها تا فروردین‌ماه امسال پرداخت شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز با تعهد بیش از یک هزار و ۲٠٠ میلیارد تومان در بهمن‌ماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که دولت با ورود به این موضوع از آن حمایت کند، در حال حاضر ۳۵۰ پروژه نیمه‌تمام با ۵۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان اصفهان وجود دارد که اعتبارات دولتی آن بسیار اندک است، اما برای اجرای آن‌ها در حال انجام اقدامات لازم هستیم.

مدینه با اشاره به وجود بیش از ۲۶۰ مدرسه دو نوبته در استان اصفهان، تصریح کرد: این موضوع تنها مختص اصفهان نیست و بسیاری از استان‌ها با آن مواجه هستند، اما به منظور ساماندهی این مباحث، مجموع خیران به کمک دولت و نظام آمدند و در تلاش هستیم تا پایان تابستان امسال، تعدادی از مدارس نیمه‌تمام را وارد چرخه کنیم.

تصحیح الکترونیکی امتحانات نهایی

سیداحمد بنی‌لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان نیز در ادامه این نشست پیرامون برگزاری امتحانات نهایی، خاطرنشان کرد: امتحانات هفتم، هشتم، دهم و یازدهم داخلی برگزار می‌شود و در پایه نهم استانی و دوازدهم کشوری، تصحیح امتحانات نهایی به‌صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی ادامه داد: سال گذشته به هیچ‌وجه سوالات امتحانات لو نرفته بود، بلکه این موضوع با آغاز آزمون اتفاق افتاد.

کد خبر 659114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.