۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
بیش از ۲۰۰۰ معلم، حامی ایتام هستند

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان، حامی بیش از ۲۰۰۰ نفر از ایتام هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی منصوری امروز _ پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ در نشست خبری حامیان ایتام با گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری و مقام معلم، اظهار کرد: آموزش و پرورش همواره راستای کاهش محرومیت‌ها و توسعه عدالت اجتماعی گام‌های مؤثری برداشته است.

وی افزود: معلمان علاوه‌بر حمایت مالی از فرزندان ایتام و محسنین، نقش مهمی در آموزش و تربیت فرزندان خانواده‌های نیازمند بدون هیچ چشم‌داشت مالی داشته‌اند.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: ۶۳۸۶ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این مجموع ۱۹۵۵ نفر یتیم و ۴۴۳۱ نفر نیز فرزند محسنین هستند.

وی ضمن تشکر از حمایت حامیان از ایتام و فرزندان محسنین خاطرنشان کرد: فرزندان خانواده‌های نیازمند، متأسفانه با مشکلات اقتصادی از جمله در زمینه تحصیل مواجه هستند که خیران و نیکوکاران می‌توانند با واریز ماهیانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوی خود بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت کنند.

منصوری خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir، ارسال ۰۳۸ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ دلخواه سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

وی اظهار کرد: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای فرزندان معنوی شما در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری تاکید کرد: ۲۰۳۸ معلم حامی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت، در استان هستند.

کد خبر 659091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.