ساماندهی فضای سبز منظریه در دستور کار است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: اجرای عملیات بهسازی در رفیوژهای میانی و محیط‌هایی که دید بصری خوبی دارد در منظریه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا هاشمی امروز_ پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه _ در نشستی که با هدف احیای فضای سبز و ساماندهی منظریه برگزار شد، اظهار کرد: با نگاه ویژه شهردار به آبادانی و احیای فضای سبز منظریه، اجرای عملیات بهسازی در رفیوژهای میانی و محیط‌هایی که دید بصری خوبی دارد در حال انجام است.

وی افزود: این طرح شامل چمن مصنوعی، شن رنگی، جدول جداکننده و اجرای بلوک فرش به مساحت ۳۰۰ مترمربع است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: تقاطع بلوار امام علی (ع) و خیابان شهید کریم بیاتی یکی از محیط‌هایی است که طرح احیا فضای سبز در آن انجام شده است.

هاشمی ادامه داد: زحمات نیروهای فضای سبز در نگهداری از این طبیعت و آبیاری درختان و چمن‌ها امری مهم محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با حمایت شهردار برای کمک به کارگران تلاش می‌کنیم و امسال طرح طبقه‌بندی مشاغل را با هدف اجرای عدالت در پرداخت حقوق در دستور کار قرار دادیم تا به معیشت کارگران کمک شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: امسال به همت کارکنان سازمان سیما، منظر، فضای سبز و شهرداری با گل‌کاری، نصب تندیس، رنگ‌کاری، چراغ‌کاری و آسفالت عیدی متفاوت را تجربه کردیم.

هاشمی افزود: تعمیر تمام موتورخانه‌های میدان‌ها و سرویس تابلوهای برق فضای سبز شهرکرد تا قبل از نوروز امسال انجام و طی این مدت ۴۰ نماد فرهنگی (المان) نوری، ۶۰۰ سرچراغ جدید برای روشنایی بلوارها و ۹۰ میز و نیمکت‌نشیمن به منظور ارتقای رفاه شهروندان در مناطق مختلف شهرکرد نصب شد.

کد خبر 659087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.