۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
تجلیل از ۲۰۰ کارگر فضای سبز شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: فعالیت کارگران سبب ایجاد روحیه نشاط برای همشهریان و ادامه حیات، رشد و آبادانی شهر می‌شود و این زحمات قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا هاشمی امروز _ پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه _ در آئین تجلیل از کارگران فضای سبز، اظهار کرد: به مناسبت روز و هفته کارگر و اهتمام شهردار شهرکرد مبنی بر قدرانی از نیروهای همیشه در صحنه این سازمان، تصمیم بر برگزاری برنامه جشن و تجلیل گرفته شد.

وی افزود: به همین مناسبت ۲۰۰ نفر از نیروهای فضای سبز شهرکرد به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، شورای اسلامی شهرکرد، شهردار و روابط عمومی شهرداری شهرکرد تجلیل شدند و به هرکدام بسته معیشتی به مبلغ یک میلیون تومان هدیه داده شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد در این مراسم ضمن تشکر از زحمات بی‌دریغ کارگران برای آماده‌سازی شهر در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: نیروهای توسعه، نگهداری و عملیات اجرایی این سازمان سربازان خط مقدم زیباسازی و بهسازی چهره شهر برای زیست هرچه بهتر مردم هستند.

واحدیان اضافه کرد: فعالیت این کارگران سبب ایجاد روحیه نشاط برای همشهریان و ادامه حیات، رشد و آبادانی شهر می‌شود که این زحمات قابل تقدیر است.

هاشمی با بیان اینکه همکاران ما در فضای سبز چشم و چراغ شهر هستند، تاکید کرد: شهر موجود زنده است و نیاز به نگهداری دارد، به ویژه شهرکرد که طبیعت زیبایی دارد و گردشگران از سراسر کشور برای سفر به این نقطه می‌آیند.

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد نیز در این جلسه ضمن تبریک روز کارگر و شوراها از زحمات شبانه‌روزی کارگران فضای در همه حوزه‌ها تشکر کرد و ادامه داد: از این کارکنان انتظار ساخت شهری زیبا و در خور شهروندان و مرکز استان را داریم که لازمه تحقق این امر تلاش شبانه‌روزی و همت والای مسئولان و کارگران است.

وی تصریح کرد: کار و تلاش بخشی از جوهر انسان و هویت اجتماعی هر فرد است و با توجه به بضاعت شهرداری تأمین معیشت آنها از مهم‌ترین دغدغه‌ها برشمرده می‌شود.

کد خبر 659083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.