ناپولی برای قهرمانی به چه چیزی نیاز دارد؟

شاگردان اسپالتی به زودی می‌توانند یک قهرمانی قدرتمندانه را جشن بگیرند. 

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تیم ناپولی در صورت کسب حداقل یک امتیاز مقابل اودینزه، قهرمان ایتالیا خواهد شد، چرا که لاتزیو بار دیگر جشن قهرمانی را به تعویق انداخت.

مسابقه بعدی ناپولی در هفته جدید سری آ ایتالیا امروز در داچیا آرنا آغاز می‌شود. پارتنوپی ها چند روزی است که در آستانه جشن گرفتن سومین اسکودتوی خود هستند. همه آنها آماده بودند تا روز یکشنبه زمانی که لاتزیو به اینتر باخت، جشن شادی را برپا کنند اما در نهایت با تساوی یک بر یک ناپولی مقابل سالرنیتانا، جشن به تعویق افتاد.

لوچیانو اسپالتی و مردانش شب گذشته در هتل محل اقامت خود منتظر بودند تا لاتزیو برابر ساسولو تن به شکست دهد. این اتفاق می‌توانست ناپولی را پیش از برگزاری مسابقه آتی خود به قهرمانی برساند، اما شاگردان ساری موفق شدند با دو گل حریف خود را شکست دهند تا شانس خود برای قهرمانی را روی کاغذ حفظ کنند.

تنها چیزی که تیم ناپولی در حال حاضر در بازی بعدی خود نیاز دارند، یک امتیاز مقابل اودینزه در دیدار روز پنجشنبه است تا اسکودتو را برای خود تضمین کند. فاصله بزرگی که شاگردان اسپالتی در طول فصل با تیم‌های دیگر ایجاد کرده‌اند، به این سادگی قابل جبران نیست و احتمال قهرمانی ناپلی‌ها بسیار زیاد است.

اگر ناپولی مقابل اودینزه شکست بخورد، همه چیز دوباره مثل هفته قبل خواهد بود و هواداران ناپل باید منتظر بمانند و ببینند که آیا لاتزیو روز شنبه برابر میلان چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

کد خبر 659047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.