رسیدگی به درخواست متقاضیان مسکن ملی یان‌چشمه ضروری است

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه یان‌چشمه به شهر تبدیل شده است اما به مشکلات آن تا حد انتظار رسیدگی نمی‌شود، گفت: انتظار می‌رود برای رسیدگی به درخواست متقاضیان مسکن ملی در یان‌چشمه تدبیر لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: روستای حیدری در شهرستان بن موضوع تداخل اراضی داخل طرح هادی روستا با منابع طبیعی را دارد.

وی افزود: اهالی روستای حیدری تقاضای رفع مشکل و کمک به بهسازی معابر روستا و همچنین اصلاح شکل هندسی میدان ورودی آن را دارند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه شهروندان شهر وردنجان، خواهان مرمت سیل‌بندی هستند که بر اثر واگذاری بنیاد مسکن از بین رفته است، تصریح کرد: نبود محل واگذاری مسکن ملی نیز یکی از مشکلات شهر وردنجان است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص واگذاری زمین مسکونی روستاییان متقاضی وجود دارد، اما زمین نیست، گفت: هر چند یان‌چشمه به شهر تبدیل شده است اما به مشکلات آن تا حد انتظار رسیدگی نمی‌شود، علاوه بر این، انتظار می‌رود برای متقاضیان مسکن ملی در یان‌چشمه نیز تدبیر لازم انجام شود.

بهارلویی گفت: زمین‌های واگذار شده در شهر یان‌چشمه از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری استان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال‌وبختیاری برای طرح نهضت ملی مسکن باید سریع‌تر تحویل و مشکل مسکن مردم این شهر رفع شود.

وی با اشاره با بالا بودن آمار تردد خودروها از بلوار شهید دریاقلی سورانی یان‌چشمه به دلیل نبود کمربندی گفت: انتظار می‌رود برای ترمیم آسفالت این مسیر به شهرداری یان‌چشمه مساعدت صورت گیرد و کمربندی سریع‌تر احداث شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تسریع در احداث جاده چهارخطه بن_داران، زیرسازی سه‌راهی بارده_تومانک و ترمیم و احداث جاده یان‌چشمه _حیدری، جاده بن_دشتی، جاده بارده_کرسنک_ورعبدالله را مورد تاکید قرار داد و از مسئولان پیگیری موارد مطرح شده را خواستار شد.

وی اختصاص وام‌های بلاعوض یا کم‌بهره به کشاورزانی که باغات آنها بیمه نبوده است و در جریان سیل دچار خسارت شده‌اند را ضروری دانست و ادامه داد: درباره درخواست ایجاد سیل‌بند برای جلوگیری از آب‌های روان در فصولی که آب‌ها از حوزه خارج می‌شود، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قول مساعد داده است که امیدواریم عملیاتی شود.

کد خبر 659046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.