برگزاری یادواره شهدای قشر کارگر اقدامی ارزشمند است

استاندار اصفهان گفت: برگزاری یادواره شهدای قشر معظم کارگر در شهرستان اصفهان اقدامی ارزشمند، موثر، شایسته و شایسته قدردانی است.

گزارش خبرنگار ایمنا، در یادواره ۹۵۴ شهید کارگر شهرستان اصفهان که صبح امروز- پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه برگزار شد، پیامی از سیدرضا مرتضوی قرائت شد.

در پیام استاندار اصفهان به این یادواره آمده است: «برگزاری یادواره شهدای والامقام از مهم‌ترین اقدامات به منظور ایجاد احساس تعلق به آرمان‌های انقلاب اسلامی در نسل‌های مختلف و اقشار گوناگون است.

بدون تردید، برگزاری یادواره شهدای قشر معظم کارگر در شهرستان اصفهان اقدامی ارزشمند، مؤثر، شایسته و بایسته قدردانی است.

رشادت‌های کارگران در دوران هشت ساله دفاع مقدس عرصه دیگری از غیرت دینی آنها را به منصه ظهور رساند و همچنان با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کارگران به عنوان تلاشگران عرصه تولید و پیش‌قراولان جهاد اقتصادی و بهره‌گیری از تعهد، تخصص و اندیشه‌های ناب خلاقانه طرح‌های جدیدی در عرصه کار و تولید در انداختند و در راه عزت‌آفرینی برای کشور با تمام وجود خود کوشیده‌اند که گویای الگوگیری نسل‌های جدید جامعه کار و تولید از فداکاری‌ها، اهداف و پیام شهدای کارگر و سیره و روش زندگانی آن عزیزان است.

اینجانب ضمن تعظیم در برابر مجاهدت‌های بی‌بدیل شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهدای کارگر و ارج نهادن به شکیبایی و استقامت خانواده‌های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران از درگاه خداوند سبحان توفیقات همگان را در صیانت از طراحان ستارگان فروزان گام نهادن در طریقت ایشان و حفظ آرمان‌های آنها و گسترش فرهنگ ناب ایثار و مقاومت و انتقال آن به نتایج جدید مسئلت می‌نمایم.

امید است در پرتو انوار رحمت الهی و هدایت‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب در سال جاری شاهد تعالی اقتصاد کشور و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام ابعاد جاده تولید و اشتغال باشیم.»

کد خبر 659036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.