درمانگاه بسیج در بروجرد امسال بهره‌برداری می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد از بهره‌برداری درمانگاه بسیج با مشارکت شهرداری این شهر در هفته دفاع مقدس خبر داد.

محمد پاپی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه درمانگاه مشارکتی شهرداری بروجرد با همکاری سازمان خدمات درمانی بسیج در منطقه دره غریب این شهر احداث می‌شود، اظهار کرد: با مشارکت شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر بروجرد، ساختمانی مشتمل بر سه طبقه و حدود ۱۶۰۰ متر مربع بنا در اختیار سازمان خدمات درمانی بسیج قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تکمیل این ساختمان توسط مهندسین سپاه در حال انجام است، افزود: این مرکز درمانی شامل چندین درمانگاه تخصصی و یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی است که مقرر شد تا هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد ادامه داد: از آنجا که رسالت و استراتژی سپاه خدمات‌رسانی به مناطق محروم و مکان‌هایی است که از خدمات عمومی کمتری از جمله در حوزه درمان برخوردار هستند، از سوی دیگر شهرداری برای اینکه بتواند به همشهریان و کارکنان خدماتی را ارائه دهد، این دو تفاهم‌نامه‌ای با یکدیگر منعقد کرده‌اند تا این درمانگاه به صورت مشارکتی احداث و راه‌اندازی شود. این خدمات از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر با مشارکت سپاه به شهروندان ارائه خواهد شد که لازم می‌دانم از مساعدت و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و سپاه ناحیه بروجرد همچنین عباس گودرزی، نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی برای احداث این درمانگاه قدردانی کنم.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تجهیزات پیشرفته‌ای در این درمانگاه نصب خواهد شد، تصریح کرد: مسئولان مربوطه در سازمان خدمات درمانی تجهیزات را خریداری کردند و درمانگاه نیز در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

کد خبر 658964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.