صحبت‌های جالب هالند پس از دستیابی به یک رکورد تاریخی!

ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی مقابل وستهام تاریخ ساز شد اما از هم اکنون، به بازی بعدی تیمش مقابل لیدز یونایتد فکر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارلینگ هالند روز گذشته، پس از به ثمر رساندن سی و پنجمین گل خود در لیگ‌برتر انگلیس، رکورد جدیدی از حیث گلزنی در یک فصل پرمرلیگ به نام خود ثبت کرد.

هالند اکنون ۵۱ گل در تمام رقابت‌های این فصل به ثمر رسانده و در پی شکستن رکورد ۶۳ گل [دیکسی دین] است، اما ملی‌پوش نروژی حاضر به فریب خوردن نیست و صرفاً روی بازی بعدی تیمش تمرکز می‌کند.

هالند گفت: "من الان به شکستن رکورد دیکسی دین فکر نمی‌کنم. من پس از این بازی می‌خوابم، فردا بیدار می‌شوم و سپس برای کسب سه امتیاز مقابل لیدز تلاش می‌کنم. من نمی‌توانم مدام به این رکوردها فکر کنم وگرنه دیوانه می‌شوم. فعلاً به خانه می‌روم، کمی با کامپیوتر بازی می‌کنم، غذا می‌خورم و بعد می‌خوابم، از فردا باید به لیدز فکر کنم."

پسران پپ گواردیولا پس از بازی، برای هالند یک تونل افتخار تشکیل دادند، تا این دستاورد او را جشن بگیرند، و سرمربی سیتی نیز خوشحال بود و مهاجم خود را ستایش کرد.

پپ توضیح داد: "این رکورد، باور نکردنی است. او گل‌های مهمی برای پیروزی در بازی‌ها به ثمر رسانده است، ما بسیار راضی هستیم." "هالند یک فرد منحصر به فرد است و بسیار خاص است. او سزاوار تونل افتخار بود، زیرا این یک نقطه عطف باورنکردنی در کارنامه او است. ممکن است روزی، دوباره رکورد خودش را بشکند، اما تا همین لحظه هم، ارلینگ گل‌های زیادی به ثمر رسانده است."

درحالی که امیدهای سیتی برای قهرمانی همچنان زنده است، گل اخیر هالند به تیمش کمک کرد تا به صدر جدول بازگردد. با این حال مهاجم سیتیزن‌ها، اعلام کرده که تمام گل‌هایش را با فتح سه جام، عوض خواهد کرد.

او افزود: "مهمترین چیز، کسب سه گانه است، همه می‌دانند که این اتفاق برای ما امکان پذیر است، اما ما اکنون نمی‌توانیم به فینال جام حذفی فکر کنیم. فقط باید به بازی بعدی با لیدز فکر کنیم. هر یک از بازی‌های پیش رو، در حال حاضر مانند یک فینال است."

بازی بعدی منچسترسیتی در لیگ‌برتر روز شنبه برابر لیدز یونایتد در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌شود.

کد خبر 658946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.