چرا بلینگهام یک سال دیگر در دورتموند نماند؟

کول گفت که ماندن جود بلینگهام در دورتموند می‌تواند به نفع او باشد، این درحالی است که باشگاه‌های زیادی برای جذب ستاره انگلیسی می‌جنگند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نام جود بلینگهام تقریباً با هر باشگاه بزرگی مرتبط بوده است، اما با توجه به وضعیت او در دورتموند، هر تیمی که این هافبک را بخواهد، باید پول زیادی بپردازد. لیورپول علی‌رغم اینکه برای مدتی جود را زیر نظر گرفته بود، خود را از رقابت برای جذب او در تابستان امسال خارج کرده است، درحالی که تیم‌هایی همچون بارسلونا و چلسی نیز به دلیل شرایط مالی و تیمی فعلی‌شان، بعید به نظر می‌رسد که حرکتی انجام دهند.

کول در صحبت با GOAL، با بیان اینکه اینکه چلسی و دورتموند برنامه‌های خود را برای یک بازی دوستانه در شیکاگو در تابستان امسال اعلام کردند، گفت: "بلینگهام می‌تواند تصمیم خود را یک سال دیگر به تعویق بیندازد زیرا شرایط خوبی در آلمان دارد، او هر کجا که بازی کند، موفق خواهد بود حتی اگر برای مدت طولانی در دورتموند بماند."

ریدله به رسانه GOAL اظهار کرد: "جود با همه ارتباط دارد! او بازیکن فوق العاده‌ای است." بلینگهام در لیگ دسته دوم حضور داشت و دورتموند به خوبی توانست او را کشف کند. بازی این هافبک، غیرقابل باور است. او همه چیزهایی را که یک رهبر در تیم نیاز دارد، در خود پرورش داده است. جود تنها ۱۹ سال دارد! نمی‌دانم او به کجا می‌رود، اما به‌طور قطع ۱۰ سال آینده، یک بازیکن مهم خواهد بود."

کول ادامه داد: "جود می‌تواند هر کاری را که می‌خواهد انجام دهد، زیرا همه او را می‌خواهند، هافبک دورتموند ۱۹ ساله است، اما سطح بلوغ او بالا است، وقتی خارج از زمین صحبت می‌کند، با قاطعیت این کار را انجام می‌دهد. جود، یکی از بازیکنانی است که می‌توانید در هر پستی از او بازی بگیرید، بنابراین هر مربی در جهان و تمام باشگاه‌های برتر اروپا، علاقه‌مند به جذب او هستند. اما، اگر باشگاهی وجود ندارد که او به آنجا برود، چرا یک سال دیگر در دورتموند نماند؟ این باشگاه بزرگ است. او فرصتی برای کسب جام در آنجا دارد. من به سرنوشت سانچو پس از رفتن به منچستریونایتد نگاه می‌کنم. گاهی اوقات وقتی فوتبالیست هستید باید در جایی بازی کنید که در حال لذت بردن از فوتبال و برنده بازی‌ها هستید و خوب کار می‌کنید."

به نظر می‌رسد که رئال مادرید در حال نهایی کردن انتقال بلینگهام است و غول‌های اسپانیایی قرار است منچسترسیتی را در این راه شکست دهند. گفته می‌شود بلینگهام شیفته بازی در لیگ قهرمانان اروپا است و در سال‌های آینده جایگزین تونی کروس و لوکا مودریچ خواهد شد.

با توجه به اینکه قهرمانی بوندس‌لیگا هنوز برای زنبورها در دسترس است، دورتموند قرار است این هفته به مصاف وولفسبورگ برود. آنها با یک امتیاز کمتر، پایین‌تر از بایرن‌مونیخی قرار دارند که این هفته به مصاف وردربرمن می‌رود.

کد خبر 658944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.