احمدزاده در تمرینات سپاهان آمادگی خود را به رخ کشید! +عکس

بازیکنان سپاهان در حساس ترین برهه فصل در اوج آمادگی بدنی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر، دو تیم سپاهان و نفت مسجدسلیمان روز جمعه _ پانزدهم فروردین ماه _ از ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. باتوجه به اینکه طلایی پوشان هم اکنون در کورس قهرمانی پا به پای پرسپولیس و استقلال جلو می‌روند، قصد دارند پس از چندین سال طلسم قهرمانی را همراه با مورایس از بین ببرد.

در هر صورت طوفان زرد با انگیزه فراوان تمرینات خود را در مجموعه باغ فردوس دنبال می‌کند تا با آمادگی کامل سه دیدار مهیج و البته حساس خود را پشت سر بگذارد. در عین حال که بازیکنان سپاهان با روحیه بالا و شاداب تمرینات تیمی خود را پشت سر می‌گذارند تصاویر منتشر شده از آن‌ها در باغ فردوس نشان می‌دهد بدنساز طلایی پوشان به بهترین شکل شاگردان مورایس را در اوج آمادگی نگه داشته است چراکه در تمرین روز گذشته طوفان زرد، آمادگی بدنی چیزی است که به وضوح در میان سپاهانی‌ها خود را نشان می‌دهد.

فرشاد احمدزاده وینگر خلاق طلایی پوشان از جمله افرادی به شمار می‌رود که روز گذشته در حالت شوت عضلات بدنی خود را که نشان از آمادگی جسمانی بالا دارد به رخ هم تیمی‌های خود کشید و این صحنه از لنز عکاس این تیم دور نماند.

احمدزاده در تمرینات سپاهان آمادگی خود را به رخ کشید! +عکس

کد خبر 658943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.