۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
کاتاتو و یک فرصت طلایی در سپاهان + عکس

با جدایی وینگر سپاهان از این تیم فرصت بیشتری برای دیگر بازیکنان هجومی طلایی‌پوشان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طلایی‌پوشان اصفهان در آستانه جدال حساس با نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر، تمرینات خود را در مجموعه باغ فردوس به طور منظم دنبال می‌کنند تا در صورت لغزش پرسپولیس در مسابقات پیش رو بار دیگر صدر جدول و جام قهرمانی را از آن خود کنند.

نکته جالب توجه در خصوص سپاهان این است که در فاصله چند هفته مانده به پایان لیگ بیست‌ودوم، الویس کامسوبا وینگر سرعتی این تیم، تصمیم به جدایی از جمع شاگردان مورایس گرفت تا در سه ایستگاه پایانی لیگ برتر، طوفان زرد یکی از مهره‌های خود در خط حمله را از دست بدهد.

در هر حال جدایی الویس از سپاهان سبب می‌شود دیگر وینگر خارجی طلایی‌پوشان یعنی ایگور کاتاتو فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب مورایس داشته باشد. با توجه به آمار و ارقام می‌توان گفت ایگور عملکرد نسبتاً مطلوب‌تری به کامسوبا داشته است، چراکه الویس در طول مدت حضور خود در سپاهان به‌رغم اینکه هفت مرتبه به‌طور ثابت در ترکیب طوفان زرد قرار گرفت، موفق به گلزنی نشد اما کاتاتو تا این لحظه یک گل را به نام خود ثبت کرده است.

به طور کلی جدایی کامسوبا یک فرصت استثنایی را برای دیگر وینگر خارجی این تیم فراهم کرده است تا وی بتواند با حضور بیشتر در ترکیب طلایی‌پوشان توانایی‌های خود را بیش از گذشته به نمایش گذارد.

کاتاتو و یک فرصت طلایی در سپاهان+عکس

کد خبر 658935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.