«موقعیت آخرالزمانی شیعیان» در کتابفروشی‌ها

کتاب «موقعیت آخرالزمانی شیعیان» نوشته اسماعیل شفیعی سروستانی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل شفیعی سروستانی در کتاب «موقعیت آخرالزمانی شیعیان و چهار خط استراتژیک» با مطالعه خاص در مجموعه روایات رسیده از پیشوایان معصوم و اندیشه درباره شرایطی که بشر امروز به شکل عام و شیعیان به شکل خاص در آن قرار گرفته‌اند، چهار خط استراتژیک ارائه داده که امکان تعمیم در همه لایه‌های حیات مادی و فرهنگی فردی و اجتماعی را در خود نهفته دارد.

هر شیعه معتقدی می‌تواند با تکیه بر این چهار خط، مجموعه‌ای از عملیات را برای حرکت فردی یا جمعی خود در عرصه زمین طراحی و آن همه را اعمال کند و از حوادث و وقایع و تندبادهای آخرالزمان مصون بماند، زیرا که هشدار داده‌اند آمدن منجی مانند شهاب ثاقب و ناگهانی است پس باید قبل از واقعه مهیا بود و به استقبال شتافت؛ به امید آنکه ما را نیز در شمار یاری‌دهندگانشان وارد کنند.

چهار استراتژی که در این کتاب آمده عبارتند از: ۱- استراتژی حفاظت و مراقبت تام از شیعیان آل‌محمد ۲- استراتژی شناسایی مجاری و منافذ ورود خصم و انجام اقدامات بازدارنده ۳- اتخاذ استراتژی انتظار، ایجاد شرایط مادی و فرهنگی عمومی برای گذار از سال‌های قبل از ظهور و استقبال از امام زمان «عج» ۴- خط چهارم استراتژیک: در زمین دشمن بازی نکنید!

زنجیره وقایع و رخدادهای سال‌های اخیر، در کنار بسیاری از بن‌بست‌ها و بحران‌های چندوجهی عارض‌شده بر معاملات و مناسبات فرهنگی و تمدنی انسان حاضر در عصر معاصر، سبب گردیده تا بیش از همه سال‌ها و قرون، ذهن و زبان عموم مردم، به‌ویژه ساکنان سرزمین‌های اسلامی، متوجه موضوع آخرالزمان و شرایط سال‌های سخت قبل از ظهور کبری شود و همگان در جست‌وجوی پاسخ سوال از وقت ظهور، به هر دستاویزی چنگ بزنند. بسیاری از نشانه‌ها حاکی از آن است که غرب مسیحی و یهودیت صهیونیستی نیز طی سال‌های اخیر به این امر، به عنوان نقطه‌ای کانونی در مطالعات اجتماعی، سیاسی و حتی نظامی خود نگریسته و درباره‌اش اندیشیده‌اند.

آنچه در جغرافیای بزرگی که شیعیان آل‌محمد (ص) در آن ساکن هستند، قابل‌توجه بوده و اهمیت حیاتی می‌یابد، پس از کشف موقعیت آخرالزمانی این طایفه، نحوه موضع‌گیری و اتخاذ استراتژی‌های مناسب برای حضور در این شرایط و آمادگی لازم برای رویارو شدن با وقایع پیش‌بینی‌شده‌است.

کتاب «موقعیت آخرالزمانی شیعیان» به قلم اسماعیل شفیعی سروستانی که پیش از این در انتشارات موعود عصر به چاپ رسیده‌بود، اکنون با همراهی این نشر در انتشارات کتاب جمکران در ۱۰۰ صفحه و به قیمت ۴۵ هزار تومان به چاپ رسیده‌است.

کد خبر 658916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.