زمینه حضور سکوها و تجهیزات فناوری اطلاعات ایرانی در سوریه فراهم می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در سفر به سوریه تلاش می‌کنیم زمینه حضور سکوها و تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایرانی در جغرافیای این کشور فراهم شود.

به گزارش ایمنا، عیسی زارع‌پور با انتشار پستی در کانال پیام‌رسان «بله» نوشت: این پیام را از پایتخت کشور سوریه و در بستر سکوهای داخلی با شما هموطنان عزیز به اشتراک می‌گذارم.
وی افزود: صبح امروز من و تعدادی از اعضا کابینه به همراه ریاست جمهور با دعوت رسمی رئیس جمهور سوریه عازم این کشور شدیم.

وزیر ارتباطات زارع پور خاطرنشان کرد: این اولین بار در طول سیزده سال اخیر است که یک هیأت از ایران در سطح رئیس جمهور به این کشور سفر می‌کند.

وی ادامه داد: همانطور که میدانید زیرساخت‌های سوریه به علت درگیری‌های نظامی طولانی آسیب بسیاری دیده است و نیازهای بسیاری دارد اما کشور ما تا کنون نتوانسته از فرصت ایجاد شده در بخش‌های مختلف بازار این کشور بهره کافی را ببرد.

زارع‌پور تصریح کرد: در این سفر تلاش می‌کنیم زمینه حضور سکوهای ایرانی و تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایرانی در جغرافیای این کشور فراهم شود. در طول مسیر شاهد استقبال گسترده مردم این کشور از هیئت ایرانی بودیم که در نوع خود بسیار جالب توجه بود. یاد و خاطره همه شهدای جبهه مقاومت و به ویژه حاج قاسم عزیز را گرامی می‌داریم.

کد خبر 658914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.