صعود شه‌بخش به دور بعدی بوکس قهرمانی جهان/ دو ملی‌پوش ایران جمعه رقابت می‌کنند

در روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی ۲۰۲۳ جهان، دانیال شه‌بخش با پیروزی قاطعانه برابر حریفی از تاجیکستان راهی مرحله دوم شد و دوشنبه هفته آینده به درون رینگ می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ جهان با حضور ۵۳۹ بوکسور از ۱۰۷ کشور در ۱۳ وزن از روز _دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ به میزبانی "تاشکند" ازبکستان آغاز و به مدت چهارده روز ادامه خواهد داشت.

در ادامه این رقابت‌ها امروز _چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه_ و در سومین روز از این تورنمنت، دانیال شه‌بخش بوکسور وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان در اولین گام به مصاف نماینده تاجیکستان رفت و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید تا به مرحله بعد راه پیدا کند. دومین مبارزه شه‌بخش، روز _دوشنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه_ انجام خواهد شد که باید با "سیمِئونوف روسنوف" از بلغارستان مبارزه کند.

همچنین فردا _پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ و در روز چهارم با توجه به اینکه رقابت‌های ۴۸، ۵۱، ۶۳.۵ و ۹۲+ کیلوگرم برگزار خواهد شد ایران نماینده‌ای ندارد اما روز _جمعه پانزدهم اردیبهشت‌ماه_ مبارزات اوزان ۵۷، ۸۰ و ۹۲ کیلوگرم پیگیری می‌شود که پوریا عبدالمالکی (وزن ۵۷ کیلوگرم) و پوریا امیری (وزن ۹۲ کیلوگرم) نمایندگان کشورمان هستند.

پوریا عبدالمالکی در دومین دیدار خود باید با "آرتور بازیان" بوکسور ارمنستان که در رنک سه دنیا قرار دارد، مبارزه کند. در ادامه پوریا امیری نیز در اولین دیدار با قرقیزستان مبارزه خواهد کرد.

کد خبر 658898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.