جود بلینگهام لالیگا را به عنوان‌ مقصد بعدی خودش انتخاب کرد!

رئال مادرید در حال نزدیک شدن به خرید جود بلینگهام، هافبک بوروسیا دورتموند است، و این قرارداد، "تقریبا بسته شده" توصیف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشریه اسپانیایی مارکا نوشته که پس از ماه‌ها مذاکرات، به نظر می‌رسد رئال‌مادرید به توافقی اصولی برای جذب این بازیکن ۱۹ ساله دست یابد که قراردادی شش ساله با این باشگاه امضا خواهد کرد. هفته گذشته فاش شد که لوس بلانکوس نمایندگانی را برای نهایی کردن این انتقال به آلمان فرستاده است، این اتفاق درحالی رخ داده که هفته پیش، لیورپول اعلام کرد از رقابت برای جذب جود، کناره‌گیری می‌کند.

علیرغم اینکه دورتموند پیشنهادهای قابل توجهی از باشگاه‌های لیگ‌برتری دریافت کرده است، تصور می‌شود که جذابیت حضور در جمع مادریدی‌ها، با توجه به قدرت آنها در رقابت‌های اخیر لیگ قهرمانان اروپا، این بازیکن را تحت تأثیر قرار داده است. به جز مسائل مالی، بلینگهام چشم‌ انداز باشگاه و بازیکنان جوان را در نظر گرفت.

در این زمینه، باشگاه پایتخت به سرعت حرکت کرد، همانطور که برای خریدهای قبلی، مانند شوامنی و کاماوینگا، این کار را انجام داد. بستن قرارداد با ستاره انگلیسی، نیازی به یادآوری به هواداران لیورپول نخواهد داشت، زیرا به نظر می‌رسد توانایی مادرید برای بستن زودهنگام قرارداد، بار دیگر موفقیت‌ آمیز بوده است. تصور می‌شود که آنها تلاش خواهند کرد تا قیمت درخواستی ۱۴۰ میلیون یورویی (۱۲۳.۷ میلیون پوند / ۱۵۴.۵ میلیون دلار) دورتموند را به چیزی بین ۱۰۰ یورو (۸۸.۳ میلیون پوند / ۱۱۰.۴ میلیون دلار) و ۱۲۰ یورو (۱۰۶.۰ میلیون پوند / ۱۳۲ میلیون دلار) کاهش دهند. مارکا گزارش می‌دهد بعید است که مانعی جدی در مذاکرات وجود داشته باشد.

بلینگهام که در دورتموند با ۱۱ گل و هفت پاس گل در این فصل به ثبت رسانده، به همراه تیمش تنها یک امتیاز کمتر از بایرن کسب کرده و در رقابت قهرمانی بوندسلیگا حضور دارند، آن‌ها منتظر پایان فصل خواهند بود تا قرارداد، نهایی، و رسماً اعلام شود.

کد خبر 658880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.