در کمیسیون تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان چه گذشت؟

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات مباحث مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای ششم اصفهان را تشریح کرد.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیشتر موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان، پیرامون هماهنگی‌های لازم با فرمانداری شهرستان اصفهان بود که میزبان «محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان» بودیم.

وی افزود: درباره هیئت انطباق که وظیفه تأیید مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان را بر عهده دارد، هماهنگی‌های لازم انجام شد تا مصوبات سریع‌تر مراحل قانونی را طی کند و به مرحله اجرا و ابلاغ به شهرداری برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در موضوعات مختلف، همراهی از سوی فرمانداری اصفهان و هماهنگی از سوی طرفین می‌تواند در بهبود شرایط مؤثر باشد، خاطرنشان کرد: کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر باید گزارش یک‌ساله خود را به شورا ارائه می‌کردند که در جلسه کمیسیون تلفیق این هفته کمیسیون‌های محیط زیست، بهداشت و سلامت، ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار و حقوقی، اقتصادی و گردشگری گزارش تحلیلی خود را ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در گزارش‌ها به‌خوبی مشخص بود که با پیگیری کمیسیون‌های مختلف، اقدامات بسیار خوبی طی سال گذشته انجام شده است و در سال جاری نیز فعالیت‌هایی در حال انجام است، لذا می‌توان ادعا کرد دوره ششم مدیریت شهری، از نظر وقت‌گذاری و حجم برنامه‌ها، نسبت به سایر ادوار سرآمد است که امیدواریم خروجی آن را شهروندان ببینند.

قربانی تاکید کرد: برای بهبود وضعیت حمل‌ونقل که به شهروندان نیز درخصوص آن قول‌هایی داده بودیم نیز اقدامات مؤثری انجام شده است که در روزهای آینده خبرهای خوبی برای آن‌ها خواهیم داشت.

وی افزود: در حال حاضر بیشتر تمرکز مدیریت شهری اصفهان، بهره‌برداری از خط دو متروی این کلان‌شهر است و با پیگیری‌های معاونت مالی و اقتصادی شهرداری، شهردار اصفهان و اعضای شورا، در زمینه تأمین منابع مالی این پروژه، گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است که بخشی از آن در قرارداد حدود ۳۰ هزار میلیارد تومانی با شرکت مپنا به اطلاع شهروندان رسیده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: برای تکمیل خط دو، قرارداد دیگری در حال انعقاد است که پایه و اساس آن شرکت مپنا است و در روزهای آینده خبر مربوطه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

کد خبر 658858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.