برگزاری نمایشگاه آبرنگ از ۵۵ هنرمند کشور

مدیر گالری نقش قلم گفت: این گالری جمعه پانزدهم اردیبهشت‌ماه در قالب برپایی نمایشگاهی ۵۵ اثر آبرنگ از ۵۵ هنرمند به نمایش می‌گذارد.

رؤیا صلوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه در گالری نقش قلم نمایشگاهی از آثار هنرآموختگان استاد اکبر اکبری در اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.

ارائه ۵۵ اثر در نمایشگاه

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روز پانزدهم اردیبهشت ماه در مکان گالری نقش قلم در چهارباغ عباسی مقابل شیخ بهایی سرای قزلباش طبقه زیرین شروع به کار می‌کند و تا بیستم اردیبهشت ماه همه روزه پذیرای هنردوستان خواهد بود، در این نمایشگاه ۵۵ اثر از ۵۵ هنرمند به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر گالری نقش هنر مطرح کرد: برگزارکننده این نمایشگاه مریم متقی است که این آثار متعلق به هنرآموختگانی است که مورد تأیید استاد اکبری قرار گرفته و تکنیک آثار این نمایشگاه آبرنگ است‌.

وی در خصوص فعالیت گالری نقش قلم خاطرنشان کرد: گالری نقش قلم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در مکان قبلی نمایشگاه در خیابان چهارباغ بالا آغاز کرد، این گالری از دی ماه سال ۱۴۰۰ در مکان جدید شروع به کار کرد.

صلوتی با تاکید بر حمایت از هنرمندان خاطرنشان کرد: گالری از نمایشگاه‌های اساتید و هنرمندان مطرح حتی گم‌نامی که اثراتی فاخر داشته باشند حمایت می‌کند.

اهداف گالری نقش قلم

وی با اشاره به اهداف گالری نقش قلم خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های متعدد از اساتید مطرح، برپایی نمایشگاه‌های متعدد از هنرمندان گمنام با تأییدیه آثارشان زیر نظر هیئت بازبینی و اساتید، گشایش‌های فصلی و سالانه، اعلام فراخوان‌های فصلی و سالانه و انتخاب آثار زیر نظر هیئت بازبینی، برگزاری نشست‌ها و نقد و بررسی‌ها در زمینه‌های مختلف هنرهای تجسمی، شناخت و معرفی چهره‌های خوب و برتر، جذب مخاطبین هنر و پرزنت آثار و آشنایی آن‌ها به‌ویژه با اصلیت و مرتبه هنر، رونمایی از آثار و کتاب و فروش و سفارش آثار از جمله اهداف گالری نقش قلم است.

کد خبر 658790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.