شهرداری بن با کمبود ماشین‌آلات مواجه است

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه شهرداری این شهرستان با کمبود ماشین‌آلات مواجه است، گفت: درآمد شهرداری بسیار محدود است و پاسخگوی هزینه‌های شهرستان بن نیست، از این‌رو روند توسعه به‌کندی پیش‌ می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه_ در نشست شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده شود، اظهار کرد: شوراهای اسلامی و مردم توقع ندارند که مشکلات قبلی را مدیران جدید، رفع کنند اما خواستار پیگیری رفع این مشکلات شدند و می‌خواهند از این فرصت خدمت نهایت استفاده شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های متعدد شوراهای استان و نبود پاسخگویی کافی از سوی مسئولان استانی افزود: شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری جلسات متعددی با مدیران برگزار کرده است اما قول مدیران مبنی بر رفع بعضی مشکلات، تاکنون محقق نشده است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری عمده مشکل شهرستان بن را تخصیص ندادن اعتبار برای تکمیل دهیاری لارک، اصلاح طرح‌های هادی روستای حیدری برای گسترش پلاک‌های مسکونی و رفع تداخل سه‌راهی بن-تومانک-بارده، دانست و تصریح کرد: از دیگر مشکلات این شهرستان تداخل اراضی در روستای شیخ‌شبان و مشکل کمبود آب شرب روستای بارده است.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت معابر گرداب مجموعه گردشگری بن، احداث ساختمان مدیریت بحران چهارراه بن_داران، آسفالت جاده یان‌چشمه به آزادگان و دهکده توریستی آلان یان‌چشمه از مواردی است که باید پیگیری و مشکلات فعلی آن رفع شود.

بهارلویی با تاکید بر اینکه مدیران باید در حفظ و بسط رسالت سازمانی کوتاهی نکنند، گفت: در حال حاضر شهرداری این شهرستان با کمبود ماشین‌آلات مواجه و درآمد آن بسیار محدود است و پاسخگوی هزینه‌های شهرستان بن نیست، از این‌رو روند توسعه به‌کندی پیش می‌رود.

کد خبر 658754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.