اجرای طرح «مروجین کتاب مساجد» در اصفهان

مدیر انتشارات سوره مهر اصفهان گفت: این انتشارات در نظر دارد حلقه‌ مفقوده میان مخاطبان کتاب فاخر و ناشران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را با طرح «مروجین کتاب مساجد» تکمیل کند.

علی غفرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: انتشارات سوره مهر اصفهان در نظر دارد حلقه مفقوده میان مخاطبان کتاب فاخر و ناشران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را با طرح «مروجین کتاب مساجد» تکمیل کند تا سرانه مطالعه کتاب فاخر در جامعه افزایش یابد.

وی افزود: هدف از ویژه‌برنامه فرهنگی «مروجین کتاب مساجد» که با همراهی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود، افزایش ظرفیت‌های ترویج فرهنگ عمومی مطالعه کتب فاخر در مساجد به عنوان خاستگاه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی است.

مدیر انتشارات سوره مهر اصفهان تصریح کرد: طرح «مروجین کتاب مساجد» یکی دیگر از ابتکارات کتاب‌محور سوره مهر اصفهان در راستای بهره‌گیری مطلوب‌تر از ظرفیت بزرگ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان است که در جهت معرفی و اطلاع‌رسانی کتاب فاخر با روش‌های تکنیک‌محور نسبت به ترویج و تهییج فرهنگ مطالعه در بین جامعه مخاطبا ن طراحی شده است.

وی ادامه داد: اقدام ضروری اطلاع‌رسانی شبکه‌ای و ارتباط مستقیم با مخاطبین درزمینه معرفی کتب فاخر و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی به‌طور قطع می‌تواند موجب افزایش سرانه مطالعه کتاب در مساجد و تغییر در ذائقه عمومی فرهنگ کتاب‌خوانی شود.

غفرانی افزود: با برنامه‌ریزی کامل در ابتدا نسبت به جذب و شناسایی مروجان اقدام و سپس با متناسب‌سازی و آموزش‌های تکنیک‌محور امکان معرفی کتب را آغاز می‌کنیم. اولین جلسه هماهنگی طرح فرهنگی مروجین کتاب مساجد و دومین نشست تجربه‌نگاری فرهنگی با حضور مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در مجتمع فرهنگی صائب برگزار شد.

کد خبر 658727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.