کورس قهرمانی تا هفته آخر جذاب دنبال می‌شود!

"شرایط بالای جدول نسبت به پایین آن بسیار حساس‌تر است و سه تیم سپاهان، پرسپولس و استقلال در کورس قهرمانی قرار دارند. از نظر من این کورس می‌توانست یک ضلع چهارم هم داشته باشد اما گل‌گهر با رفتن قلعه‌نویی نتایج‌ خوبی کسب نکرده است."

به گزارش خبرنگار ایمنا، تنها سه هفته تا پایان لیگ بیست‌ودوم باقی مانده است و برخلاف سال‌های گذشته که در هفته‌های پایانی تکلیف قهرمان لیگ تا حدودی مشخص می‌شد در این دوره از مسابقات همچنان صدر جدول مسابقات بین سه تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال دست به دست می‌شود و هر سه تیم شانس ایستادن روی سکوی قهرمانی را دارند. در خصوص شرایط مدعیان در سه ایستگاه پایانی لیگ و رقابت‌های پیش روی آن‌ها گفت‌وگویی با فرهاد پورغلامی، پیشکسوت فوتبال ایران که فصل جاری برای مدتی مدیرفنی تیم دسته یکی ون پارس اصفهان بود داشتیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

مدعیان تا آخرین هفته برای کسب قهرمانی تلاش می‌کنند

شرایط بالای جدول نسبت به پایین آن بسیار حساس‌تر است و سه تیم سپاهان، پرسپولس و استقلال در کورس قهرمانی قرار دارند. از نظر من این کورس می‌توانست یک ضلع چهارم هم داشته باشد اما گل‌گهر با رفتن قلعه‌نویی نتایج خوبی کسب نکرده است. بازی‌های پیش رو بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم این حساسیت باعث نشود جذابیت‌ها از بین برود، چرا که در بازی‌های پایانی استرس تیم‌ها بالا است و امیدوارم آن‌ها با کنترل این اضطراب جذابیت بازی‌ها را بالا ببرند.

تا هفته آخر کورس قهرمانی جذاب دنبال می‌شود!

مورایس آرامش خود را به سپاهان تزریق کرده است

هر سه تیم به لحاظ فنی بازی‌های خوبی انجام می‌دهند و در دو بازی اخیر از استقلال تقابل‌های جذابی را شاهد بوده‌ایم. فکر می‌کنم اگر استرس‌ها کنترل شود هفته‌های پایانی زیباتر باشد. تیم سپاهان مربی خوبی در اختیار دارد و شخصاً، ویژگی‌های اخلاقی مورایس را بسیار دوست دارم. به‌رغم اینکه سرمربی طلایی‌پوشان نتایج خوبی کسب نکرده است اما آرامش بالایی دارد. پرسپولیس نیز با گل‌محمدی بسیار عالی بوده و به ویژه در این اواخر عملکرد قابل قبولی داشته است. کادر فنی سرخ‌ها از بازیکنان این تیم شطرنجی کار می‌کشند و یکی از شانس‌های قهرمانی به‌شمار می‌روند.

گل‌محمدی بسیار خوب به سمت قهرمانی گام برداشت و به طور کلی تیم‌ها باید طوری هدایت شوند که تا روز آخر مدعی قهرمانی باشند و قرمزپوشان نیز نوسان کمی در نیم‌فصل دوم داشته‌اند. استقلال نیز یک تیم خوب در اختیار دارد اما به زیبایی سال گذشته بازی نمی‌کند. مربی این تیم ۱۸۰ درجه با مربی سپاهان تفاوت دارد و بسیار پرشور است. معتقد هستم ساپینتو با حرکات خود در کنار زمین بازیکنان آبی را تحت فشار قرار می‌دهد. همچنین شاگردان ساپینتو خط هافبک و حمله خوبی در اختیار دارند و این تیم با قایدی موفق عمل کرده است.

تا هفته آخر کورس قهرمانی جذاب دنبال می‌شود!

طلایی‌پوشان موقعیت خلق کردند اما ملوان هوشمندانه بازی کرد

از نظر من هیچ تیمی نباید ملوان را ساده بگیرد، چراکه این تیم برابر مدعیان خوب بازی می‌کند. از نظر من سپاهان ملوان را دست کم گرفت و شاگردان زارع نیز برابر حریف خود موفق ظاهر شدند. فکر می‌کنم مورایس برای اولین بار در این جدال نتوانست برنامه‌های مدنظر خود را به‌رغم موقعیت‌های فراوان ارائه دهد، چراکه ملوان هوشمندانه بازی کرد.

ملوان با حمایت مالی جان تازه می‌گیرد

جا دارد از مدیرعامل باشگاه تشکر کنیم که در این شرایط تیم ملوان را حمایت کرد؛ چرا که نماینده انزلی هرگاه به لحاظ مالی تمکن داشته در سطح بالا بازی کرده است. زمانی که من هدایت ملوان را بر عهده داشتم به دلیل شرایط مالی خوب، فینال جام حذفی و جایگاه ششم جدول را از آن خود کردیم.

در هرحال هرگاه ملوان به لحاظ مالی قوی بوده عملکرد مطلوب ارائه داده است و امیدوارم سال آینده با کمک همه ملوان را به جایگاه اصلی خود برسد، چراکه معتقد هستم نماینده انزلی لیاقت جایگاه اول تا پنجم جدول را دارد.

تا هفته آخر کورس قهرمانی جذاب دنبال می‌شود!

پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ باشد

من برای قهرمانی پرسپولیس شانس بیشتری قائل هستم زیرا گل‌محمدی تا این لحظه بهتر از دو مربی دیگر تیم خود را هدایت کرده است و پیش از این هم با توجه به نحوه بازی قرمزپوشان و مهره چینی کادر فنی، این تیم را شایسته قهرمانی می‌دیدم.

ون پارس با توتونی عملکرد خوبی داشت

من به عنوان مدیر فنی در ون پارس مشغول بودم و معتقد هستم توتونی به خوبی تیم را هدایت کرد اما مشکل کمی بین او و مالک باشگاه به وجود آمد که من شخصاً سعی کردم این مشکلات حل شود و یک جلسه چند ساعته را هم برگزار کردیم اما مالک باشگاه بابت مصاحبه توتونی ناراحت بود. پس از رفتن او من یک بازی در کنار ون پارس ماندم و به‌رغم اینکه پیشنهاد سرمربیگری این تیم را داشتم، نپذیرفتم.

تا هفته آخر کورس قهرمانی جذاب دنبال می‌شود!

تلاش من برای حل اختلاف نظرات در ون پارس بی‌نتیجه ماند

صحبت‌هایی مطرح شد که اگر این دو نفر (مالک و توتونی) با یکدیگر هم‌صحبت می‌شدند، بدون تردید مسائل پیش آمده برطرف می‌شد اما اگر طرفین راضی به تعامل می‌شدند. در نهایت من هم از این تیم جدا شدم. در حال حاضر پیشنهادی ندارم اما اگر موقعیتی باشد، بررسی می‌کنم.

کد خبر 658646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.