در تلاشیم مشکلات حوزه کارگری را مرتفع کنیم

شهردار بندرعباس گفت: تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم تا حقوق و بیمه و مزایا به بهترین نحو پرداخت شود؛ تلاش می‌کنیم شرایط بهتر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در جمع کارگران، اظهار کرد: دومین سال است که افتخار داریم در خدمت زحمت‌کش‌ترین قشر جامعه باشیم. اگر شما یک روز یا یک ساعت در شهر حضور نداشته باشید نبود شما احساس خواهد شد.

وی افزود: تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم تا حقوق و بیمه و مزایا به بهترین نحو پرداخت شود؛ تلاش می‌کنیم شرایط بهتر شود. شما نماینده‌های ما در محلات بندرعباس هستید.

نوبانی ادامه داد: شاید همه مردم نتوانند من را از نزدیک ببیند، اما شما به عنوان نماینده شهرداری در سطح شهر هستید. تلاش کردیم که از بدو ورود درختان مثمر در شهر بکاریم.

وی خاطرنشان کرد: سعی کردیم وضعیت بیمه‌ها را بروزرسانی کنیم.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: کارگران نبض تپنده توسعه و حیات شهرها هستند؛ ارزش و اعتبار هر سازمان و مجموعه به تلاش و کوشش کارگران وابسته است.

نوبانی اضافه کرد: در هر موقعیتی برای رفع موانع کار و کارگری آماده بوده‌ایم و جامعه کارگری همواره با هوشیاری نقشه‌های شوم دشمنان نظام را با تبیین و فهم درست اهداف متعالی مقام معظم رهبری بر باد داده و پای نظام و انقلاب مانده‌اند.

گفتنی است، جشن بزرگ روز کار و کارگر برای دومین سال متوالی در ورزشگاه تختی شهر بندرعباس شامگاه امروز _سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه_ برگزار شد.

کد خبر 658629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.